Pug Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg lurer på hvaa jeg må trykke / gå innpå i Microsoft Word 2000 for å få fram kvadratkilometer tegnet? Det spesielle lille to-tallet... Evt poste det her, slik at jeg kan kopiere over ? Takker! Lenke til kommentar
finetrond Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 km² sånn ? Trykk på Insert så på symbol så finner du det nok der Lenke til kommentar
capy Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 ©♀Åîã↕!8£►Ýét.¿ÆL·Gî"ðëuL╩~öôîÄQ....... nei, husker ikke alt koden.. men har ikke word et tegnbrett? Lenke til kommentar
tommis Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 alt+shift+? for opphevet skrift, så 2. Deretter må du trykke samme for og få normal skrift igjen. Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Eller Start -> Run -> charmap Lenke til kommentar
mbst Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Eller hvis du ikke ønsker å huske snarveier, gjør følgende. (Jeg har engelsk Word (2002), så det er ikke sikkert jeg oversetter knappene helt rett til norsk, men du forstår det nok. Eldre versjoner skal nok ha knappene på samme sted.) Naviger deg gjennom følgende i Word: 1. Vis > Verktøylinjer > Tilpass 2. Kommandoer > Formater (venstre vindu) 3. Bla ned til x² og dra ikonet ut på en av verktøylinjene dine (de linjene med ikoner som du kan trykke på i Word for å få utført visse operasjoner som lagring, endre skrift osv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå