J@cob Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg vil inngå et seksuelt forhold med Hassebladet ditt. Jeg liker det skittent Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 HA.. jeg skjønte at det var en test på AKAM-forumet i det øyeblikket du la ut bildet. Tråden kom opp etter at den andre aktive tråden din hadde stått lenge uten kommentarer fra andre enn mod. Tenkte at du skulle bevise at det kom mange svar på et slikt bilde, mens det kom få på det andre normale bildet ditt. (jeg svarer forresten aldri på studiobildene deres fordi dere jo er i en helt annen divisjon enn meg) Lenke til kommentar
Inc Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ja, nakenmodeller og studio er såååå dårlig gjort mot oss andre Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Jo er jo egentlig det. Endret 18. mars 2009 av pybalto Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ja, nakenmodeller og studio er såååå dårlig gjort mot oss andre hvorfor det? Er jo låv til å kommentere et bilde selv om det tekniske ligger over ens evne. Både positivt og negativt. men cruel. du er alt for gla i redigering haha . Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Er det bare jeg som ser Sissel Kyrkjebø millisekunde etter Atombomba gikk av? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ja, nakenmodeller og studio er såååå dårlig gjort mot oss andre hvorfor det? Er jo låv til å kommentere et bilde selv om det tekniske ligger over ens evne. Både positivt og negativt. men cruel. du er alt for gla i redigering haha . eg og vil ta bilder av modeller i studio Lenke til kommentar
fototim Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 eg og vil ta bilder av modeller i studioDa er det bare å legge ting litt til rette, og så gjøre det Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 fult mulig det, er bare å leie seg studio Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg for min del vanntrives i studio. Av alle de minnebrikkene jeg har fylt opp, er det bare ett bilde jeg er fornøyd med. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Er det bare jeg som ser Sissel Kyrkjebø millisekunde etter Atombomba gikk av? Nei ... Men de er jo hyggelig å se at cruel kan ha en dårlig dag på jobben også. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå