cruelphotography Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Var uheldig å kom borti preset knappen min i lightroom for litt DH stil med masse recovery, fill light osv. Synes det ble ganske kult! Edit; ser det er litt støv på sensoren som vises; men det får jeg fikse senere! Endret 26. mars 2009 av cruelphotography Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 nå har du brukt for mye skin bluring her altså. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) joa, var noe der, men synes personlig at skyggene ble helt forferdelige. dvs under nesen og på halsen. Endret 14. mars 2009 av nbmofo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Unnskyld men det ser ganske teit ut i mine øyne. Halsen ser helt grusom ut...har hun svelget plutonium? Det fungerer bare ikke for min del,beklager Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Hehe dette kan vel ikke være seriøst? Det er vel litt det samme som når man legger til en lens flare og innerst inne synes det ser litt småfett ut, selv om det totalt ødelegger bildet. Det er derimot en flott parodi på DH-hysteriet som illustrerer hvor fælt det kan se ut når det anvendes på mennesker. Edit: Er det muligens øl-brillene som taler her? Endret 14. mars 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Funker bra som arbeidsulykke! Endret 15. mars 2009 av Rodswinger Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg har hørt uttrykket dobbelhake, men dobbelnese var ny Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Vis dette til modellen som velvillig stillte opp til fotosession med deg, og hun smokker deg rett ned... Lenke til kommentar
Vortex Surfer Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Var uheldig å kom borti preset knappen min i lightroom for litt DH stil med masse recovery, fill light osv. Du sier det vel best selv med "var uheldig". Har sett en god del av bildene dine her inne og dette er ikke representativt for hva du er god for! Som en annen omtrent skrev over her, er det øll-brillene som snakker her? Men som eksempel på hva man ikke skal bruke disse effektene til var jo dette helt strålende - det kan gå rett inn i en lærebok i bildebehandling under do's and do'nts. Edit:Men dette sto jo veldig bra til nicket ditt da - skikkelig "cruel" - som nevnt av andre: nesa og halsen var skikkelig jævlig! Endret 15. mars 2009 av Vortex Surfer Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Nei, cruel! FY! Den preseten skal vekk asap. av risiko for framtidige "uhell". Satan, det her var jævlig. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg kan se for meg lille Cruel som omtrent ler hjertet sitt til en implosjon mens han trykker på: "Last opp vedlegg". Herlig parodi og vakker eksempel på hvor jævlig DH effekten er Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Dette er vel en kødd ja, for ingen med noe slags sans for fotografering vil legge ut noe så fælt på nettet! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Det er såklart en kødd ja ^^ Delvis som parodi på DH, og delvis for å teste akam litt =) Dette er vel en kødd ja, for ingen med noe slags sans for fotografering vil legge ut noe så fælt på nettet! Er jeg ikke enig i, though =) Vår kjære BK har nok sett endel ting som er værre enn dette gjennom tidene =D Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Cruel, skal jeg banke deg med en 400/2.8?! Beklager. Dette fungerer ikke. Jeg er ingen anti-DH-fanatiker, men dette ble for ekstremt, og hva har skjedd med nesen? Lyset er jo greit nok. Det omtales som en arbeidsulykke. Det er ikke nok. Det er en arbeidskatastrofe. Jeg håper og antar at du ikke blir sinna over dette, forresten. Uttrykket til modellen var jo pent. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Leste du posten min over, Simon? =D evt. er du ironisk? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Nei. Men jeg er litt ironisk også, ja. For det første har jeg ingen bøtte, for det andre tror jeg at en Nikkor AI-S 300mm f/2.0 er mer solid. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 hmm... **slette DH preset** Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Vakre støvkorn på sensoren forresten. Eller er det sorte hull du har lagt inn for teh coolness? Endret 17. mars 2009 av J@cob Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Det er bare vakrekorn ja =D hassebladen vår er vel selve definisjonen av en arbeidshest, og har vært gjennom endel fotograferinger :=D så sensoren er ikke mycket pen (til tross for litt rensing nå og da..) Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Lager du en internettside, og har en spalte der det står: SLIK SKAL DU IKKE GJØRE DET. Er det der bildet ditt passer inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå