Larsenio Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Her er et bilde jeg tok for et par uker siden her hjemme. Det er litt justert på i Lightroom2 for å få en slags uværs-effekt, verre enn det opprinnelig var iallefall Hvordan oppleves bildet for deg? EXIF: 1/250 sekund lukker f/19 ISO 400 21mm brennvidde Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Heftig utsikt. Liker stemningen i bildet. Blikket mitt trekkes mot de firkantede formene, spesielt bygget helt til høyre. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Imponerende! Føltes ut som om jeg var til stede! Endret 14. mars 2009 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
TGB Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Veldig bra, men liker ikke rammen din Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Nydelig bilde! Spennende farger, nesten så jeg skulle ønske jeg var der selv. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Det var noen flotte bølger og fjell! Men jeg synes også rammen virker forstyrrende og ødeleggende på bildet. Jeg likte heller ikke fargen på himmelen da den ble alt for konform og unaturlig. En litt mer naturlig himmel og ingen ramme, så hadde ihvertfall jeg satt mye mere pris på bildet. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Takker for tilbakemeldinger og meninger Kan være litt enig i at rammen ikke akkurat var heldig, men måtte prøve noe slikt da jeg ikke har laget rammer ør i noe photoshop-program. Det er laget med hjelp av vignettering i Lightroom og ser at det ikke var helt bra utført Originalel føler jeg selv manglet litt punch, og ville prøve å få det "bedre" fram med litt grove mørke farger. Bra noen likte dèt iallefall! Igjenn takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå