Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Klarer du å gjøre om en youtubefil?

Anbefalte innlegg

Først og fremst så er jeg klar over at jeg poster i en feil tråd, men har utrolig mye jeg må få gjort, så der fikk vi også med en unnskyldning.

men HEI! Jeg bare lurte på om det finnes et snilt menneske der ute som har peil på data? Du skjønner det at jeg har nesten brukt hele dagen på å få en youtube fil til en windows moviemaker fil, men dette har ikke lyktes! Det må være bra kvalitet så zamzar.com funket ikke...

Jeg fikk en grundig forklaring på hvordan jeg skulle laste ned "YouTube downloader", men det lot sg ikke gjøre på pcen min, fordi jeg har en som kontrollerer hva jeg laster ned ( må ha tilatelse fra admin). Og Adminen i huset er ikke hjemme før om 1 uke, noe som blir i seneste laget. Jeg prøvde med pcen på biblioteket. Jeg kom ganske langt, men jeg klarte ikke å lagre filen...

SÅ det eneste håpet mitt nå er DEG. Jeg ville satt så utrolig stor pris om du kunne hjelpe meg med å gjøre om to youtubefiler til windows media player fil. Det ville betydd så enormt mye, det viktigste jeg vil få løst akkurat nå! Om du der som sitter og leser dette er pcdyktig og har tid til å bruke noen minutter på meg, ville du vært min helt!

Saken er at jeg har musikkfremføring på mandag og jeg trenger virkelig de to videoene. Det er snakk om karakterer.

http://www.youtube.com/watch?v=z8KXHFl8Ph0 (om det er mulig så ville det vært helt toppen av kransekaka om du klarer å klippe filen slik at den stopper på 00.15)

( om det er mulig ville det værst helt toppen av kransekaka om du klarer å klippe filen slik at den starter på 00.12 og stopper på 00.44)

Om du er villig til å gjøre dette ville jeg satt ekstrem stor pris på det!! Det ville virkelig betydd MYE!!!

Bare send en PM om du er så snill og hjelpe meg, slik at jeg kan sende epost adressen min til deg og du kan sende meg de to windows movie maker filene. Tusen takk for at du tok deg tid til å lese dette, jeg håper det finnes noen snille der ute :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen hjertelig takk for svar dere :thumbup:

..men jeg ble ikke klokere med de lenkene ... Jeg er ikke pcdyktig at all, så her trengs det hjelp. Jeg ber deg vær så snill å gjøre om filen for meg og deretter sende den til meg på epost som windows movie player fil. Det ville vært så snilt :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...