eirberen Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg har et Sapphire Radeon 9500 PRO skjermkort... Men når jeg spiller spill som Battlefield 1942, Unreal 2, Need For Speed Hot Presute 2 osv... Så får jeg Artifacts i bildet.. gjenstander som blinker i bildet. Dette liker jeg svært dårlig :x Jeg trodde dette skjermkortet var bedre enn dette. Hadde et GeForce 3 Ti200 før, og da hadde jeg ikke Artifacts i bildet på disse spillene.... Hva kan være galt, bør jeg bytte skjermkortet? Mvh Eirik Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Er det veldig varmt i kabinettet ditt? Kan hende kjernen har blitt veldig var.. skjer i de fleste tilfeller ved overklokking. Kanskje du har fått b-vare Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg har et Sapphire Radeon 9500 PRO skjermkort... Men når jeg spiller spill som Battlefield 1942, Unreal 2, Need For Speed Hot Presute 2 osv... Så får jeg Artifacts i bildet.. gjenstander som blinker i bildet. Dette liker jeg svært dårlig :x Jeg trodde dette skjermkortet var bedre enn dette. Hadde et GeForce 3 Ti200 før, og da hadde jeg ikke Artifacts i bildet på disse spillene.... Hva kan være galt, bør jeg bytte skjermkortet? Mvh Eirik Prøve med forskjellige drivere? Kan være en fordel, og se etter om du får samme trøbbelet da. Lenke til kommentar
torkelom Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Sjekk etter patcher til spillene. Jeg hadde feil i grafikken i Splinter Cell med mitt Radeon 9100. Disse forsvant med Patch 1.2. Ellers er det varme som tar knekken på kortet ditt. (evt. ekstrem overklokking???) Lenke til kommentar
torkelom Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Vær også sikker på at du har fått bort alle rester av Nvidia driverne. Gjelder også i registeret! Lenke til kommentar
Bluesix Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hadde samme problemet med artifacts i bildet, har et Radeon 9500 pro, slo av Fastwrite i bios og drivere da forsvant artifactene. Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Hvordan slår jeg av Fast write i bios? Mener du bios til skjermkortet eller hovedkorte? Mvh Eirik Lenke til kommentar
torkelom Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Fast Writes skrues av i Bios til hovedkortet (under agp instillinger (velger 2/4/8x agp osv..). Du kan også skru den av med rage 3D's sin tweaker (www.rage3d.com). Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Hvordan slår jeg av Fast Write i bios med rade 3D sin tweaker? Lenke til kommentar
torkelom Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Bekalger, ser ut til at det ikke går med 3D tweaker's program. Jeg blandet med et annet program til Nvidia chipsettene. Det skal være ganske enkelt å skru det av i Biosen din. Trykk på del knappen under booting. Lenke til kommentar
Bluesix Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Det holder kanskje med å skru av Fastwrite i driverne Display Properties - Settings - Advanced - SMARTGART her setter du Fast Write til Off Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå