fergu Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hei Akkurat det tittelen sier egentlig, skal skaffe meg en ny pc, er lei den gamle som jeg har hatt i et par år. En HP Pavilion med 17" skjerm. Vil fortsette å ha en stor fin skjerm, vil ikke ha mindre enn 17" egentlig. vil ha en pc som det går ann å spille gode spill med god oppløsning. Bra minne og hastighet. Prisklasse spiller ikke noe rolle, så lenge det ikke er ekstremt mye, altså over 15 000. Noen som har noen forslag på hva slags pc jeg ser etter? Takk Lenke til kommentar
evn Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Macbook PRO, u decide! Velg hva du vil ha i din macbook på apple.no!;D Vanlig Macbook er veldig bra til spill og deilig skjerm til filmtitting, selv om den bare er 13.3"! Utrolig digg å ta med seg OVERALT! Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Vanlig macbook har 9400M G. Ufattelig dårlig til spill. macbook pro har 9600M GT som er mid-range. Ikke verdt 16000 som er den billigste. Nei skal du ha spillemaskin, ligg unna macbook. De har altfor dårlig skjermkort. Lenke til kommentar
fergu Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Noen forslag om hva jeg burde skaffe meg? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=160670&model= Noe over ditt budsjett, men har bra oppløsning og et skjermkort som klarer dra de fleste spill i denne oppløsningen. http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=101368 bare 16", men god oppløsning, en del svakere skjermkort enn asusen dog, så spill på maks oppløsning kan bety reduksjon av detaljer osv. Lenke til kommentar
fergu Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Takk for forslagene. Skal vurderes og diskuteres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå