leifeinar Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 prøvde og kjøre en divx film fra usb tick, men funket ikke, så måtte brenne ut. lar det seg gjøre og fylle en usb pen med tv-serier/film og kjøre de på ps3? isåfal hvordan? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Minnepinnen må være FAT32, og ikke NTFS. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Formaterte disken, la inn 3 avi filer på rota. men kommer ikke opp noe. opptaterte maskine gjorde jeg også gikk på video, usb disk og der står det bare. there are no titles. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 fant ut av det :9 måtte lage en folder på penna som heter "VIDEO" da ble den funnet av ps3. Make a folder named VIDEO in your USB Drive and put your video files in it. If it's a playable format it'll show up on the list. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Eller enklere: ta opp trekant menyen over usb pinnen, i xmb, og velg "display all". Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 må si jeg er overasket over ps3, den er så fleksibel både på brennt plater og usb. krangler ikke på noe enda. har koblet den opp på prjojektor så nå skal det spille forskjellig snadder på 106" ps3 er jo en helt fullverdig multimedia maskin som tar allt man severer, ble liksom litt imponert Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Husk at dersom du skal bruke prosjektor så tar ikke ps3en hd-materiale via usb-stick eller ekstern harddisk.. Den støtter ikke x264 native, og kan heller ikke ta imot filer over 4gb via fat32 enheter selvsagt. Så om du skal fyre opp noe med skikkelig kvalitet og filer større enn 4gb må du gå via en pc og "ps3mediasever".. da fungerer HD helt utmerket! Endret 15. mars 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 hva med en DVD? funker den med via usb? enten som ISO-fil eller "video TS" mappe? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 en dvd-iso fil er alltid over 4gb.. og filsystemet fat32 kan ikke håndtere filer over 4gb så nei.. Du må brenne dem på plate, eller bruke PS3 media server via en pc.. anbefales! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 det ante meg:) må ps3 og pc kobles med kabel? eller kan det gjøres trådløst? hvis kabel så må jeg eventuellt bare brenne ut da WAF er ganske tynnslitt på dette prosjektet Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Når det gjelder avspilling av dvd og 720p skal visstnok trådløst fungere utmerket. På 1080p må du over på kabel. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 er en 720P PJ så da går det greit. må prøve meg litt frem der. tenkte slik at video TS foldere inneholder 4-5 mindre videofiler så skule gå og spille av disse må prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå