Svirre91 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Som sagt; hvor får man tak i det omtalte WM 6.5? Er en smule interessert i å prøve det ut... Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det har ikke kommet ennå. Men det ligger noen beta roms ute på xda-developers.com iallefall til Diamond.. De er ustabile som bare det! Men ser ut til å bli helt konge! Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Hmm...ser ut som jeg bare må vente...-.-" Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Det har ikke kommet ennå. Men det ligger noen beta roms ute på xda-developers.com iallefall til Diamond.. De er ustabile som bare det! Men ser ut til å bli helt konge! Si meg, har du prøvd de ut kanskje? Jeg har brukt disse i 3 uker nå og mobilen har ikke hengt seg opp mer enn 1 gang, noe som er bedre enn den som HTC har. Så det er bare til å prøve Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Hvilken er det du bruker? Og har du funnet noen som har støtte for norsk "kompakt qwerty" tastatur? Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Det har ikke kommet ennå. Men det ligger noen beta roms ute på xda-developers.com iallefall til Diamond.. De er ustabile som bare det! Men ser ut til å bli helt konge! Si meg, har du prøvd de ut kanskje? Jeg har brukt disse i 3 uker nå og mobilen har ikke hengt seg opp mer enn 1 gang, noe som er bedre enn den som HTC har. Så det er bare til å prøve Har prøvd de ut ja, er på min 3 beta rom nå. Bruker den siste builden til ND4SPD(Windows Mobile 6.5 Build 21193 BETA 1) som kom den 19. Er berde enn de andre men er fortsatt litt igjen. Bla så driver tastaturet å kødder seg til og den henger seg i ny og ne. Men bruker det fortsatt til daglig. 6.5 blir helt knall! Hvilken er det du bruker? Og har du funnet noen som har støtte for norsk "kompakt qwerty" tastatur? Bruker tastaturet som er i denne romen, er ÆØÅ der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå