Thor Håkonsen Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Denne gang en slange, det vitenskaplige navnet er Gonyosoma oxycephala, på norsk kaller vi den bl.a Rødhalet klatresnok. Dette er en trelevende snok, som ikke er giftig. Den livnærer seg bl.a på øgler, gnagere og flaggermus EXIF : Nikon D300 60mm 1/125 f/10 ISO 200 Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 fint bilde, men personlig så hadde jeg likt en litt annen vinkel og mer dybde! Slik det er nå så syntes jeg kanskje at fokuset blir litt for mye retta mot blomstene i bakgrunnen, på en måte!! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Slangefobi? - Jepp Fikk bilde meg til å skjelve? - Jepp! Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 fint bilde, men personlig så hadde jeg likt en litt annen vinkel og mer dybde! Slik det er nå så syntes jeg kanskje at fokuset blir litt for mye retta mot blomstene i bakgrunnen, på en måte!! Klarer ikke å bli helt ening med deg Dan, fokus sitter jo "dead on" på øynene på slangen - og de rosa orkideene syntes jeg står fint til den grønne slangen. Men nå er det nå en gang min jobb å forsvare bildet mitt da Slangefobi? - Jepp Fikk bilde meg til å skjelve? - Jepp! Slangefobi er ganske unødvendig - bare masse fordommer du har fått av foreldrene dine i oppveksten din tenker jeg - gjør noe med det og ta turen til Oslo Reptilpark og hold en slange og to ! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 hehe, har holdt slange før, 3 meter eller no.. Men likte det ikke^^ Bra bilde! Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 fint bilde, men personlig så hadde jeg likt en litt annen vinkel og mer dybde! Slik det er nå så syntes jeg kanskje at fokuset blir litt for mye retta mot blomstene i bakgrunnen, på en måte!! Klarer ikke å bli helt ening med deg Dan, fokus sitter jo "dead on" på øynene på slangen - og de rosa orkideene syntes jeg står fint til den grønne slangen. Men nå er det nå en gang min jobb å forsvare bildet mitt da Slangefobi? - Jepp Fikk bilde meg til å skjelve? - Jepp! Slangefobi er ganske unødvendig - bare masse fordommer du har fått av foreldrene dine i oppveksten din tenker jeg - gjør noe med det og ta turen til Oslo Reptilpark og hold en slange og to ! skjønner,men det første jeg fokuserer på når jeg ser på bilde er orkideene i bakgrunnen og ikke slangen, men det kommer vell kanskje litt ann på åssen man "tyder" bilde. Det stemmer jo at den grønne slangen står i fin kontrast med orkideene=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå