Gå til innhold

BK : Slange i orkideene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fint bilde, men personlig så hadde jeg likt en litt annen vinkel og mer dybde! Slik det er nå så syntes jeg kanskje at fokuset blir litt for mye retta mot blomstene i bakgrunnen, på en måte!!

Klarer ikke å bli helt ening med deg Dan, fokus sitter jo "dead on" på øynene på slangen - og de rosa orkideene syntes jeg står fint til den grønne slangen. Men nå er det nå en gang min jobb å forsvare bildet mitt da :)

Slangefobi? - Jepp

Fikk bilde meg til å skjelve? - Jepp!

Slangefobi er ganske unødvendig - bare masse fordommer du har fått av foreldrene dine i oppveksten din tenker jeg - gjør noe med det og ta turen til Oslo Reptilpark og hold en slange og to !

Lenke til kommentar
fint bilde, men personlig så hadde jeg likt en litt annen vinkel og mer dybde! Slik det er nå så syntes jeg kanskje at fokuset blir litt for mye retta mot blomstene i bakgrunnen, på en måte!!

Klarer ikke å bli helt ening med deg Dan, fokus sitter jo "dead on" på øynene på slangen - og de rosa orkideene syntes jeg står fint til den grønne slangen. Men nå er det nå en gang min jobb å forsvare bildet mitt da :)

Slangefobi? - Jepp

Fikk bilde meg til å skjelve? - Jepp!

Slangefobi er ganske unødvendig - bare masse fordommer du har fått av foreldrene dine i oppveksten din tenker jeg - gjør noe med det og ta turen til Oslo Reptilpark og hold en slange og to !

skjønner,men det første jeg fokuserer på når jeg ser på bilde er orkideene i bakgrunnen og ikke slangen, men det kommer vell kanskje litt ann på åssen man "tyder" bilde. Det stemmer jo at den grønne slangen står i fin kontrast med orkideene=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...