morknudsen Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Min TV har bare en DVI inngang (ingen HDMI heller). Den inngangen er opptatt og jeg ønsker nå å koble en minimac på TVen i tillegg. Finnes det en splitter som gjør at det holder med den en DVI-inngangen i TVen? Hvordan switcher jeg i såfall mellom signalene? Noen lenker til norske butikker som har det? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Min TV har bare en DVI inngang (ingen HDMI heller). Den inngangen er opptatt og jeg ønsker nå å koble en minimac på TVen i tillegg. Finnes det en splitter som gjør at det holder med den en DVI-inngangen i TVen? Hvordan switcher jeg i såfall mellom signalene? Noen lenker til norske butikker som har det? Ja, det finnes. De manuelle variantene har bryter på selve boksen der du bytter, fås ganske rimelig f.eks. her:http://www.cableworld.no/dvi-tilbehoer/dvi-switch/dvi-switch.asp Har ingen erfaring med dem - så går ikke god for kvaliteten, men kan ikke se noen grunn til at det skulle være dårlig heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå