Mountain Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Jeg har lenge vurdert å kjøpe meg en ultraportabel bærbar i tilleg til min 15.4". Jeg la merke til at Elkjøp kommer til å ha et tilbud på Packard Bell Dot fra og med 16. mars (mandag) med utsalgspris på 2795.- ifølge "Elkjøp's nettavis" som kom i posten idag. Den har 120GB harddisk, 1GB ram, 8,9", Intel Atom N270 (1.6GHz). http://tiny.cc/61nwS Er det noe å slå til på, eller bør jeg vente litt på kommende modeller? Finnes det bedre modeller til ca samme pris? Bare sånn i tilfelle at jeg ikke kommer til å gå på en smell. edit; Denne tråden burde kanskje bli flyttes til kategorien "bærbare datamaskiner"? Endret 14. mars 2009 av Narrie Lenke til kommentar
maheath Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg kjøpte en sånn hos Datakjeden til 3995,- og det var den verdt. Fikk jo best i test også, jeg er ihvertfall veldig fornøyd. Og til 1200 kr mindre er det jo bare å slå til. Har lagt inn Windows 7 beta på den også bare på gøy, men det virker så bra at nå bruker jeg ikke annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå