Gå til innhold

Fæle lyd frå mitt 4870 x2 skjermkort

knegg

Anbefalte innlegg

Hei

Kort: ATI 4870 x2

Feilen: Under loading av spel som Crysis, Farcry2,Prince of persia og GRID er der ein høge kvining frå skjermkortet, den er ikkje noko fine. Kortet er ganske nytt og.

Hardware som eg har i maskina

Kan ta med at eg kansje har for månge skrua du skrur fast for hand på plate i kabinettet, der du legge hovudkortet oppå, kansje feilen er der?

Ellers fungera alt anna fint. Men lyden høyres fæle ut

Endret av knegg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja det er sånn lyd ja. Kva gjorde du då Christer1?

Må kortet bytast ut? Sia det va kondensator/spole som er problemet

Jeg har prøvd flere club3d 4870x2, alle hadde den pipingen.

Mitt er sendt inn så jeg sitter å venter på å få pengene tilbake.

Usikker på hva jeg skal gå for nå.

Men er det Asus eller Sapphire du har? Du linker til Sapphire, men har asus i overskriften.

Lenke til kommentar

åh lol, har eg det altso. haha! Eg dreiv å las i manualen til hovudkortet mitt (som er asus) men mitt skjermkort er eit Sapphire.

dessuten kan tråden lukkast sia eg flytta problemet mitt over til den store tråden om 4850-4850x2 og 4870-4870x2 tråden, fekk svar på det eg ville der.

So admin kan føle seg fri til å slette tråden. eg kam pm om eg finne meg ein admin

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg har det samme kortet fant ut at vifte på skjermkortet va defekt, det e den som lage lyden, men etter jeg fikk et nytt så va alt i orden, den funke helt fint nu ellers så kan du kjøpe sånn annen kjøler til den som denne

http://multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:10562058;c:100332

denne har jeg montert på det andre kortet mitt som står i andre pcen min kortet heter radeon 4870

og den som va vifta va defekt på va radeon 4870x2

send inn skjermkortet, så får dem sjekka det, men jeg fant ut at vifta va defekt, ikke noe annet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...