Gjest Gutt 17 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Takker for mange gode råd Skal også på fotballkamp noen timer før jeg skal møte henne, så da for jeg roe ned nervene. Så hvis laget mitt vinner og itilegg at det går bra når jeg møter henne, så Kommer denne lørdagen bli perfekt Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Nå er det bare 1 dag igjen Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Sier bare lykke til jeg...^^ Du har fått veldig mange gode tips her... Du forteller vel åssen det gikk da eller??? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Ta henne med på peppes o.l og spander middag Det som er viktig er at du ikke skjemmer henne bort så du kommer til å ende opp som en tøffel. Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jepp, skal si ifra åssen det gikk Har planer om å ta henne med på peppes eller Dolly Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Nå er jeg hjemme igjen etter å ha møtt hu jenta jeg skulle møte Når vi møttes så ga jeg henne en klem Så gikk vi en tur. Turen tok ca. 1 time og 30 min. Vi fikk snakke mye og om mye. fikk et veldig godt inntrykk av henne. KJøpte også en liten ting til henne. Så vi skal møtes snart igjen Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Nå er jeg hjemme igjen etter å ha møtt hu jenta jeg skulle møte Når vi møttes så ga jeg henne en klem Så gikk vi en tur. Turen tok ca. 1 time og 30 min. Vi fikk snakke mye og om mye. fikk et veldig godt inntrykk av henne. KJøpte også en liten ting til henne. Så vi skal møtes snart igjen Så bra det gikk bra...^^ Smart knep med å ta henne med på tur... Du får et helt annet inntrykk av ved å gå en tur i stedet for å se på en film... Du får ikke snakka så mye med henne... Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Så flott at det gikk bra! Det er viktig at du har kjemien med henne også. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det var nice! Jeg tror jeg ville hatt problemer med å ha noe å snakke om... Ingen stress der for deg ell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå