Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger gode råd for aller første date

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt 17

Skal møte ei jente neste lørdag (21.mars) Men vet ikke hva vi skal finne på. Dette er første gangen min, så jeg har ikke noe særlig erfaring. Vil gjøre et godt inntrykk. Har kanskje tenkt å ta henne medpå tur eller noe, men vet ikke om det er noen god ide.

Noen med erfaring og gode forslag til meg? :cool: Håper på mange seriøse svar fort!

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med en aktivitet der dere gjør noe aktivt? Spille bowling, gå en tur, noe sport, eller shoppe? Kan se for meg at det kan føre til mange muligheter der du får vist deg frem, får fysisk kontakt med henne og litt av flauheten med stillheter forsvinner når dere driver med noe.

Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17

Skal møte ei jente neste lørdag (21.mars) Men vet ikke hva vi skal finne på. Dette er første gangen min, så jeg har ikke noe særlig erfaring. Vil gjøre et godt inntrykk. Har kanskje tenkt å ta henne medpå tur eller noe, men vet ikke om det er noen god ide.

Noen med erfaring og gode forslag til meg? Håper på mange seriøse svar fort!

Takk på forhånd

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg, selv tok feil når jeg hadde vi første date. Jeg trodde henne likte å ri hest (selvom de fleste jenter liker det), men jeg tok vist feil.

Først og fremst bør du finne ut hva henne selv vil at dere skal gjøre sammen. Du bør vite hva slags interesser hun har.

Håper det hjalp deg :D

Lenke til kommentar

Jeg personlig har ikke direkte vært på date selv, men en god erfaring jeg kan dele er at du kan holde tilbake noe...:)

Fordele det som du ønsker å snakke om når du er sammen med henne, jevnt fordelt...så ikke alt kommer i en klyse...^^

Kort sagt...: Bare ta det rolig...;)

Lenke til kommentar
Ja, skal kjøpe noe til henne. Hun har bursdag denne dagen vi møtes så det er litt spesiel ;)

Du trenger ikke kjøpe den største, flotteste gaven heller...:) Husk; det er tanken som teller...;) Bare det at du husker på at hu har bursdag og gir henne en liten ting beviser at du vil ha henne...:)

Lenke til kommentar
Gjest Gutt 17

Ja vet ;)

Men gruer meg til akkurat da jeg møter henne, Vet ikke hva jeg skal si da og om jeg skal hånd hilse eller gi en henne en klem? Å gi en klem er vel det mest normale, men normalt første gangen vi treffes?

er bare 5 dager igjen til vi skal treffes for aller første gang, nervene begynner å komme ja! Men vi har snakket sammen på nett i ca. 2 månder så jeg håper det går bra. Må bare bli ferdig med første date. Så går det bedre neste gang vi treffes :w00t:

Lenke til kommentar

Ja vet ;)

Men gruer meg til akkurat da jeg møter henne, Vet ikke hva jeg skal si da og om jeg skal hånd hilse eller gi en henne en klem? Å gi en klem er vel det mest normale, men normalt første gangen vi treffes?

er bare 5 dager igjen til vi skal treffes for aller første gang, nervene begynner å komme ja! Men vi har snakket sammen på nett i ca. 2 månder så jeg håper det går bra. Må bare bli ferdig med første date. Så går det bedre neste gang vi treffes :w00t:

Hehe...:) Bra at du har nerver...viser at du gleder deg...^^

Ang. hilsing, så kan du "ta det på sparket"...:p Det jeg mener med det er hvis hun viser tegn til at hun skal gi deg en klem, så kan du gi henne det...håndhilsing blir for formelt...:) Når du skal si hade til henne kan en klem være på sin plass...^^ Du finner ut av dette når dere møtes...;)

Du har fått noen nyttige tips nå av mange her...:) Du kan ikke planlegge alt du skal gjøre, eller si...det er vanskelig å si åssen du skal møte dette, men det kommer av seg selv når du møter henne...:) Om du er nærvøs der og da, bare la det være...helt normalt...!

Det beste rådet jeg har å gi deg er...: KOS DEG! Og nyt det...;)

Lenke til kommentar

Jeg anbefaller deg å ta det som det kommer, noen ting er lettere sagt enn gjort da (når det gjelder forbereding).

Se en film kanskje, kommer ann å om hun liker rolig film, om hun i det hele tatt liker å sitte å se på film da.

Lykke til!

:D

Endret av Pc96
Lenke til kommentar

Gjør det samme du ville gjort for å ha det morro sammen med noen ellers.

Jeg har kun giddet å date damer som jeg har felles interesser med så mulig jeg ikke kan komme med noen gode råd.

Er iallefall veldig enkelt om dere har felles interesser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...