Sportive. Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hva synes du om dette bildet ? Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Fint og stemningsfullt bilde. Fine farger og fint motiv. Lenke til kommentar
BrageGundersen Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Skarpt og fint fargespill, nydelig. Om jeg skulle ha satt fingeren på noe, så måtte det ha vært det slørete vannet og spesielt det nede i venstre hjørne og mørket til høyre, men det kan vel hende det bare er meg..? Endret 21. mars 2009 av BrageGundersen Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Veldig fint, veldig HDR tho unaturlig look men mulig det du vill ha. Kunne også funket med en linsevignett for å gjevne ut skyggene på høyresiden i forhold til venstre. Lenke til kommentar
ImNotHere Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Endelig! Et bilde som klarer gjøre seg interessant i lang-eksponering-sjø-og-solnedgang-fysj-og-æsj-for-noe-kliss sjangeren! Skikkelig bra gjort! Det ser naturlig ut, flotte linjer, nydelig lys, hærlige bevegelser og deilig dybde. Småpirk som egentlig er en smaksak: Sola er litt for midstilt. Jeg tror jeg ville hatt utsnittet mer mot høyre. Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det her var utrolig fint, kan du gi litt mer info? Exif, redigering? (og hvordan orginalen ser ut)? Komposisjonen er virkelig flott, det eneste forstyrrende elementet i mine øyne er det lille svarte svaberget til ventre, relativt høyt oppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå