sdf123 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Er på jakt etter deo som er lutfri og ikke lager stygge merker i klær tips? Gjerne en som er litt effektiv mot svette også. GRunn til at jeg vil ha luktfri er at det tar cologne seg av. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 De har vel noe sånne greier på apotek osv? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 De har mye på et apotek, så derfor et tips om en spesifikk deo hadde vært bra:) Trenger ikke å være en fra apoteket heller. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Jeg bruker en fra vichy for øyeblikket. Funker bra for følsom hud, og lukter ingeting. Det med flekker vet jeg ikke noe særlig om, om du tar den på rett før du kler på deg så lager den kanskje flekker. Men, jeg tar aldri på meg klær før den har tørket så om den lager flekker eller ikke vet jeg ikke. Bare så du er obs på det så bruker den deoderanten relativt lang tid på å tørke. Den fås kjøpt på apotek. Edit: Kom på at det er en antiperspirant som skal funke opp mot 36 timer, funker veldig bra og forresten. Endret 15. mars 2009 av snaffle Lenke til kommentar
jarah Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg bruker en som heter COSMICA Roll-on Menn. Den er nøytral, lukter ingenting og forhindrer svette. Fordelen med denne er at du slipper ekkel lukt fra ting som AXE etc, og parfymen du har på deg tar mer "overhånd". Koster ca 50 kr på apotek. Lenke til kommentar
gollie Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Maxim, Maxim Sensitive og Extreme er helt uten duft! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Du vet at denne tråden er fra 2009? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå