Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

deprimert, får ikke dame!


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen viser jo nesten hat- tendenser til kvinner. Mennesker er utviklet til å være sosiale.

 

Ja, fortell det til rasshøl-jentene som ikkje tek i deg med mindre du er flykaptein, skipsredersønn eller hjernekirurg.

Så så. De tar deg bare du er bædæss nok innfor deres interessesfære. Noen vil ha en skjegget fyr på Harley, andre vil ha en striglet pappagutt med akjser. Uansett, det er den sterkeste sin rett som gjelder. Som en må grabbe til seg gods og gull må en grabbe til seg damene.

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig nesten gitt opp, jeg klarer jo faen meg ikke engang å komme i kontakt med jenter på sjekke sider osv jo :nei:

Det er MYE verre å få kontakt der enn IRL.

Det stemmer ikke, for resultatet du får kommer an på hvordan du går frem..

 

 

Trådstarter. Hva er det du egentlig sier når alle damene forlater deg med en gang de kommer bort? Kan jo skjønne det hvis du tar en vanlig "heissamtale" med de..

Du har det forresten veldig mye enklere enn mange andre fordi du har utseendet med deg slik at jenter faktisk kommer bort til deg, og da har de allerede vist nok interesse til at du godt kan ordne en date ut av det!

 

En siste ting, øv deg på å få bort alle de negative tankene du har om deg selv! Jeg gidder ikke engang å gå innpå hvorfor det har med ALT å gjøre..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vel. Kjenner meg litt igjen i trådstarters situasjon, men på en litt annen måte. Jeg har hatt to lange forhold i livet mitt, 3 og 7 år. Resultat: Begge har havna på tjukka bak ryggen på meg.

 

Så: Kvinnfolk kan i enkelte tilfeller være utrolig oppskrytt.

 

Resultat: Trives kjempegodt som singel og har mistet interessen for samlivet :)

 

Og det er herlig å være fri!

Selvfølgelig er det litt ensomt til tider, men har pus her og lever i beste velgående :D

 

Uansett... lykke til!

Lenke til kommentar

Lese innlegget til TS var som å lese om meg, bortsett fra at jeg er eldre. Har med manglende selvfølelse å gjøre, men har jobbet mye med meg selv siste året.

Psykolog føler jeg ikke hjalp noe, da de ikke skjønte problemet, men har tatt terapi iform av TFT og NLP som jeg mener var bedre enn alt av psykologer.

Endret av GjestAL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...