Gjest Guest_Danielseff_* Skrevet 22. april 2009 Rapporter Del Skrevet 22. april 2009 "Nå sier du en del ting om meg som du antar, men ikke stemmer!! " Nå er det mulig noen har svart før meg, men svarer uansett: 1: Jeg DRØMMER om å få samme kropp som deg, så DET er ikke problemet. 2: At du sier at du mer eller mindre er perfekt gjør at jeg begynner å skjønne problemet ditt. Du tror faktisk du er verdensmester i alt, inkludert sjekking av damer. Og tro meg, DET funker ikke. Seff er det bra å være positiv, glad, morsom osv, men om du samtidlig har holdningen om at du er den diggeste fyren på byen, så vises det uansett om du vil eller ikke. 3: Hakke lest noe om standardene dine, hadde vært fett om du posta et bilde av ei dame som ligger rundt din standard, så man vet hvem du går etter. De fineste er ikke nødvendigvis de beste å sjekke opp skjønner du. 4: sorry for lang tekst, håper noen gidder å lese. Mine 2 cents. Jeg er forresten en 19 år gammel gutt fra Trondheim, har en gjennomsnittlig kropp. Om du velger å tro på det jeg sier er opp til deg. Jeg poster uansett! Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Hei! jeg ser at en del folk har postet ang. pua... altså pickup. Og jeg vil bare understreke at PU handler ikke om å kunne setninger utenatt og pugge på det. Nei, det handler om hvordan man sier det... Men det finnes 2 typer PuA; "the natural" og de som følger rutiner. Jeg anbefaler deg å se en film som heter "flawless natural". Dette er ikke en oppskrift eller guide på hvordan du skal få deg dame, men det handler om hvordan du skal kunne komme inn i følelse der du får draget på damer, men det kommer anpå hva du er villig til å utføre selv. Og det er også viktig at du ikke tenker deg ut en dame som du går etter, men ta en hver situasjon som en øvelse og tenk at du ikke skal gjøre noe seriøst ut av det. Det er da ting begynner å komme av seg selv. Men det siste jeg anbefaler hvor du er dømt til å komme i bedre i kontakt med damer er å bli med på en "bootcamp", selvom dette koster litt cash. Her er det profesjonelle sjekkere som hjelper deg. Lenke til kommentar
Gjest Guest_danny_* Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Jeg ser nok ikke SÅ bra ut, dere har ikke sett hele profilen min vettu!!! Uansett, så har jeg merket et veldig merkelig mønster, noen ganger så får jeg mye blikk og litt oppmerksomhet av jenter, mens andre ganger så er det stikk motsatt!! Noen ganger så er ikke jenter engang interessert i å si hei til meg Virker for meg at det er mange jenter der ute med veldig forskjellig smak når det kommer til gutter:med andre ord, det virker som noen jenter liker utseende mitt veldig godt, mens andre ikke liker det i det hele tatt!!!Dette er en av grunnen til at jeg blir litt usikke på meg selv, for jeg blir rett og slett forvirra!!! Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Vet du hva jeg tror er ditt problem? En jente er mer enn bare ei vagina. Lukter jentene at du kun vil i buksa på dem er det abyss goodbye despo. Hva med å finne deg en jentevenn.. ta det derfra. Er det noe der, så ER det der.. Mitt råd er at du endrer innstilling.. Hvorfor skal han endre innstilling? Alle tenker jo litt sånn som han gjør og mer til, men de har lykkes likevel. Men TS, hvordan vet du at du har over snittet utseende? Alle nordmenn mener jo det........ Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 23. april 2009 Rapporter Del Skrevet 23. april 2009 Det er en ganske stor prosent av befolkningen som ikke passer til partylivet. Kan være her problemet ligger... Sett at trådstarter egentlig er en slags høykulturell personlighet som når han åpner munnen skremmer enhver partygirl? Det gjelder å søke personer du er på bølgelengde med. I ettertid når jeg ser tilbake på diskotekerfaringene, kan jeg si at ethvert minutt tilbrakt på et diskotek var et bortkastet minutt. Tenk på at deltakerne i Paradise Hotel er rekruttert fra partymiljøet i Oslo. Er dette en type jenter du kan tenke deg som kjærester? Hvis ikke, bør du heller melde deg på et litteraturkurs eller noe :!: Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 Men det finnes 2 typer PuA; "the natural" og de som følger rutiner. "The natural" er ingen PUA. Nå må folk slutte å blande naturals og dem som driver med natural game Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 24. april 2009 Rapporter Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Men det finnes 2 typer PuA; "the natural" og de som følger rutiner. "The natural" er ingen PUA. Nå må folk slutte å blande naturals og dem som driver med natural game jeje, er relativt ny innen pua jeg og da så bør ikke uttale meg for mye om det. Men angående det siste innlegget ditt Danny, så sier jeg deg en ting; jenter bryr seg ikke om utseendet ditt, til en viss grad i hvert fall. Det du må gjøre er å snakke med dem. Endret 24. april 2009 av Phase Lenke til kommentar
Visionxxx Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Ta deg permisjon på jobb, book ett fly ned til bangkok, møt folk fra hele verden. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Hehe, vestlige sexturister regnes som folk? Lenke til kommentar
Visionxxx Skrevet 25. april 2009 Rapporter Del Skrevet 25. april 2009 Unnskyld? Jeg tror du har misforstått litt. Du må ikke tro det kun dreier seg om sexturisme i Thailand. Håper virkelig ikke du tror at alle turistene i Thailand er der for å kjøpe seg sex. Lenke til kommentar
Gjest Guest_danny_* Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 anngående Thailand, jeg har faktisk seriøst vurdert å bare å reise vekk og etterlate alt her i Norge for en stund...spesielt med tanke på at jeg har en stor interesse for natur og foto!!!!!! MeN dette er lettere sagt en gjort, siden jeg er student og har et meget stramt budsjett! ...er visst ikke lett å få seg deltids arbeid i disse dager heller!!!! Jeg har egentlig nesten gitt opp, jeg klarer jo faen meg ikke engang å komme i kontakt med jenter på sjekke sider osv jo Hvorfor skal det være så vanskelig å bli kjent med jenter....jeg gir jo uttrykk for å være en helt normal person!! Lenke til kommentar
Gjest Random dude Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 Har motsatt problem jeg, ingen jenter som kommer bort til meg, men når de først gjør det synes jeg det er veldig lett og snakke med dem. Men det er det da, at jeg ikke tar kontakt liksom. Eller sjelden får kontakt. Vet ikke jeg, kan vel kanskje tro at jeg får en selvtillit boost da det kommer jenter bort til meg. Jeg tør sjeldent åpne en samtale først fordi da har liksom så lite å snakke med de om. Tips? - Er egentlig ikke så enkelt som og bare gå bort til dem å åpne en samtale, da kan det fort bli pinlig stillhet. Og føler at jentene har en holdning "Eeeh, hvorfor kom du hit, jeg kjenner ikke deg.. Du driter vell strengt talt i hvor gammel jeg er".. osv Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 26. april 2009 Rapporter Del Skrevet 26. april 2009 anngående Thailand, jeg har faktisk seriøst vurdert å bare å reise vekk og etterlate alt her i Norge for en stund...spesielt med tanke på at jeg har en stor interesse for natur og foto!!!!!! MeN dette er lettere sagt en gjort, siden jeg er student og har et meget stramt budsjett! ...er visst ikke lett å få seg deltids arbeid i disse dager heller!!!! Jeg har egentlig nesten gitt opp, jeg klarer jo faen meg ikke engang å komme i kontakt med jenter på sjekke sider osv jo Hvorfor skal det være så vanskelig å bli kjent med jenter....jeg gir jo uttrykk for å være en helt normal person!! Det er MYE verre å få kontakt der enn IRL. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 27. april 2009 Rapporter Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Hehe, vestlige sexturister regnes som folk? trenger ikke å dra helt til thailand for sex. holder å reise til nederland og amsterdams velkjente "red light district". EDIT: bare et forslag. Endret 27. april 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Lær deg å snakke om morsome perioder i livet ditt, gjerne hendelser som gjenspeiler en viss selvironi, muskulinitet og lederevne, ikke for å nevne SPENNING (hvis du ikke har noen, just create some!) Er ikkje alle her som er flykaptein eller som har gått på ski over grønland. TS du burde drite i jenter, for dei er svin alle saman. Lenke til kommentar
Mattknight Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Hei, du er ikke for "needy"? Kvinner kan kjenne det lang vei. Du tenker for mye på interaksjonen? For mye på utfallet av interaksjonen? Et råd er rett og slett å forklare jenta situasjonen og spørre hva som hun føler du gjør galt. Du har egentlig ikke så mye å tape. De fleste jenter med sosiale antenner vil godta dette. En interaksjon mellom to mennesker er veldig basic, men under ligger det mye som kroppsspråk (subkommunikasjon), etc....... Loop: uttalelse-reaksjon/spørsmål-svar En helg med noen som er gode med sosiale interaksjoner hadde vært høyt oppe på listen til å anbefale. Det koster litt penger, men det er vel anvendte penger. De i tråden som tror at damene kommer uten å gi like mye tilbake, tar grundig feil. Noen viser jo nesten hat- tendenser til kvinner. Mennesker er utviklet til å være sosiale. Jeg skriver litt mer seinere, når jeg har tid.Ikke så lenge siden jeg hadde det sånn som du beskriver situasjonen. Endret 28. april 2009 av Mattknight Lenke til kommentar
Mattknight Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Hei, du er ikke for "needy"? Kvinner kan kjenne det lang vei. Du tenker for mye på interaksjonen? For mye på utfallet av interaksjonen? Et råd er rett og slett å forklare jenta situasjonen og spørre hva som hun føler du gjør galt. Du har egentlig ikke så mye å tape. De fleste jenter med sosiale antenner vil godta dette. En interaksjon mellom to mennesker er veldig basic, men under ligger det mye som kroppsspråk (subkommunikasjon), etc....... Loop: uttalelse-reaksjon/spørsmål-svar En helg med noen som er gode med sosiale interaksjoner hadde vært høyt oppe på listen til å anbefale. Det koster litt penger, men det er vel anvendte penger. De i tråden som tror at damene kommer uten å gi like mye tilbake, tar grundig feil. Jeg skriver litt mer seinere, når jeg har tid.Ikke så lenge siden jeg hadde det sånn som du beskriver situasjonen. Slett dobbelt innlegg Endret 28. april 2009 av Mattknight Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Sier det igjen, dra på en bootcamp av et eller annet slag (trenger ikke nødvendigvis være PU), og se hvordan proffene gjør det. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 28. april 2009 Rapporter Del Skrevet 28. april 2009 Noen viser jo nesten hat- tendenser til kvinner. Mennesker er utviklet til å være sosiale. Ja, fortell det til rasshøl-jentene som ikkje tek i deg med mindre du er flykaptein, skipsredersønn eller hjernekirurg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå