Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

deprimert, får ikke dame!

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_danny_*
Har trådstarter ALDRI hatt dame eller holdt på med en dame?

Leste førsteinnlegget en gang til, og forstår det sånn at han har hatt sex en gang. Ja, det er mer enn mange andre har hatt vil jeg tro.

Har du rota / holdt på med damer på byen / fester?

Bor du i Oslo, så hadde det nesten vært litt artig å observert deg mens du er på byen og sånn, for å se hvordan du går frem. Syntes det virker veldig rart det at du blir avvist før du får sagt noe mer enn hei...

ja, det syntes jeg også gitt....derfor jeg har begynt å tenke rare ting, som at jeg kanskje ikke ser slik ut som jeg tror!

Kanskje det er noe så enkelt som at stemmen min er merkelig eller noe.....har ikke peil jeg!!!Hvis jeg hadde visst hvorfor, så hadde jeg ikke postet en tråd her ;)

Hørte at noen lurte på om jeg hadde rotet med damer på byen osv og det har skjedd kun EN gang, for flere år siden, i min hjem by Tønsberg!!!

Den gangen jeg hadde sex, var med en utenlandsk jente/kvinne(30år) som var ganske pen og tydeligivs likte meg veldig godt(har ikke peil på hvorfor da men). Men siden det var min første gang, så ble det ikke akkurat noe suksess.

Anngående å være på byen og bare ha det morro og gi litt faen er egentlig det jeg har gjort de siste årene og det blir garantert ikke noe mer damer da, siden jeg føler at man må gjøre en innsats for å kun bli kjent med damer på byen(og ellers for den slags skyld)

Man kan vell kanskje konkludere med at det er noe feil med kroppsspråket mitt(har ikke annelse på hva da men) og at jeg kanskje sier feil ting, uten at jeg er klar over det selv!!!!

Kan i hvert fall trøst meg selv med at jeg aldri har opplevd kjærlights sorg og slikt.... :p

Lenke til kommentar

Du skal være glad du har sluppet å oppleve kjærlighetssorg.. når det slår inn skikkelig så fungerer man heller dårlig.

Men, angående draget på damer... selv om jeg har lest hele tråden sånn ca, så er det vanskelig å gi noen andre tips. Er ikke så lett å si noe konkret hva som er grunnen heller. Du virker som du ikke fremstår desperat, det er jo bra.

Hvordan fungerer du i andre settinger? Er du sjenert, hvordan fungerer du i forsamlinger osv?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_danny_*

Er egentlig ikke så veldig sjenert, men liker ikke å holde foredrag for store forsamlinger osv

Jeg takker for alle svarene som jeg har fått her, men ingen av dem stemmer 100% med åssen jeg kjenner meg selv, for jeg er egentlig en ganske normal person som sagt liker å møte nye mennesker!!!

Årsaken til at jeg postet her er for det at jeg ikke kan fatte hva som er galt, jenter liker meg rett og slett ikke av en eller annen merkelig grunn(føler jeg i hvert fall). Det virker bare umulig for meg å holde en samtale gående med en jente, siden fleste jenter tenker tydeligivs veldig anndeledes en meg!!

Håper bare virkelig ikke at jeg ikke kommer til å bli en ensom gretten kar resten av livet mitt :ermm: Den tanken SKREMMER meg nemlig meget mye!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Problemet ditt er at du tenker for mye. Aldri ha den tanken at "jenter liker meg rett og slett ikke". Aldri! FY!

Bare glem akkurat den tanken. Det er ikke slik at du er dømt til å aldri få deg en kjæreste. Du er ikke dømt til å være ensom resten av livet ditt. Jeg har sett MYE rart som har funnet veien sammen, så tenk litt på det. Aldri ha den tanken i hodet ditt.

Dra på byen for å ha det gøy med dine venner, ikke for å sjekke opp damer. For meg så virker det som du automatisk blir en blanding av desperat og en emosjonell fjortiss når du skal jakte på damer på byen. Ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Peder_*
Jeg foreslår at du ikke sier noe mer i denne tråden. Tydeligvis klarer ikke du å se hva som blir sagt mellom linjene her. Problemet til trådstarter kan være så enkelt som at han prøver for mye. Om han går ut på byen med et mål om å finne seg ei dame, så har man innstilt seg på dette. Om man går ut på byen med mål om å feste med gutta og ha det gøy, er man samtidig "seg selv".

Jeg skulle til å si at du ikke skulle si noe mer i denne tråden, men du har visst allerede gjort det. Han prøver for mye? Han sier jo at han kun rota med ei dame på byen i hele sitt liv. Da prøver du ikke mye. Det du ikke skjønner er at "rådet" ditt er helt verdiløst i en i hans situasjon. Hvordan kan det hjelpe en som aldri har hatt dame i hele sitt liv å slutte å se etter damer, tror du? Dette er at råd man gir når man egentlig ikke har snøring på hva man snakker om. Jeg har et par til;

"Bare slapp av, så ordner det seg."

"Drømmedama kommer nok når du minst venter det."

"Bare vær deg selv."

Problemet er at du gir et råd basert på noe som har funket for deg selv, men du er sannsynligvis i en helt annen situasjon enn han. Når man ikke har noen som helt base av sosiale skills i forhold til damer så nytter det overhodet ikke å bare drite i det og håpe det løser seg av seg selv.

Det er som å si til en anorektiker at hun bare må spise mer, så ordner det seg. Det er sant på en måte, men problemet stikker mye dypere enn som så.

Lenke til kommentar

For meg så virker det som trådstarter prøver for mye, og det tror jeg mange er enig med meg i. Det ser ikke ut som det fungerer for trådstarter å gå ut på byen for å prøve å sjekke opp damene, så hvorfor kan han ikke da prøve å gjøre det motsatte? Jeg vil tro dette har en positiv virkning på utstrålingen hans, noe som resulterer i flere interesserte. Og Peder, lag deg en bruker om du skal lage sånne innlegg.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_danny_*
Få eller ingen venner, jenter mister interessen når du åpner munnen... Hmm.

Har du virkelig fortalt hele sannheten om deg selv?

Har to meget gode venner, hvor en av dem har vært venn siden barneskolen. Han kan jeg egentlig snakke med om alt, men ser han ikke så ofte, siden jeg studerer i trondheim mens han bor i oslo(og er veldig mye sammen med dama)!!

Men kan ikke skryte av at jeg har et stort sosialt nettverk nei, og det har vell kanskje en sammenheng med at kanskje folk ikke liker meg så godt....av en eller annen grunn!?

Uansett, er ikke noe "sannhet" her jeg har utelukket, utenom at jeg kanskje er litt for kresen...men er jo viktig at man er seksuelt tiltrukket av jenta da ;)

Jeg prøver ikke mye, som jeg har nevnt tidligere, MEN de gangene jeg prøver, så prøver jeg kanskje litt for mye ja!! Føler at jeg må stå for all snakkingen, eller så stikker jenta......med andre ord, jeg har ikke sjans til å holde på en jente særlig lenge!!!Skjønner ikke åssen andre gutter får det til????

Jeg vet jo selv at jeg kunne dratt damer å byen hvis jeg hadde klart å prate med dem, siden jeg ofte får blikk og tegn på at de er interessert(som at de stiller seg rett ved meg og lissom venter på at jeg skal ta intiativet!!??)

Men jeg har tenkt en del etter jeg posta denne tråden og det er egentlig ikke så farlig med meg, det er andre verdier som jeg verdsetter veldig mye....og det finnes jo folk som har det mye verre en meg også(handikapp eller mista familie osv)

Jeg er generelt ganske glad og fornøyd på hverdagen, men det er spesielt noen ganger om kvelden og etter en tur på byen at jeg blir litt deppa pgr av "dame" problemet mitt!!

Lenke til kommentar
Beste tipset jeg har lest her er bare å drite i hele dame-jakten, sosialiser med det mål å bare ha det gøy, ikke tenk så mye, damene dukker opp etter hvert tenker jeg ;)

Støtter denne jeg. Ting dukker opp når du minst aner og ikke når du jakter på det.

Ikke fokuser på å bare få deg fitte når du er på byen. Ha det moro, snakk med venna dine, snakk med venna deres igjen. Slik blir du kjent med nye folk. Og for all del, vær deg sjøl hele tida.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen konkrete råd når det gjelder disse dametingene, men jeg tror du skremmer jentene bort med kroppspråket ditt. Det er vanskelig å si noe om hvor det går galt når jeg aldri har møtt deg, men bare leser din side av saken slik du legger den frem. Merker at du er utrolig negativ mot deg selv og hele tiden kommer med små stikk mot deg selv. "kanskje jeg har dårlig ånde, kanskje det er fordi jeg lukter vondt, eller kanskje fordi jeg har bred kjeve..?"

Slutt med det! Det er destruktivt for selvtilliten din.

Prøv å jobbe litt med sjarmen din, og hvordan du møter jentene som viser interesse. Du trenger ikke være rakettforsker for å prate med ei jente om noe dere begge kan like. Prat om noe som interesserer deg, reising? Film?

Også vil jeg legge til at et pent ytre er ikke alt, om ikke resten stemmer. For min del er et menneske med et mindre pent ytre, men massevis av sjarm mye finere enn en med et pent ytre der ingen er hjemme. So to speak.

Lenke til kommentar
Har to meget gode venner, hvor en av dem har vært venn siden barneskolen. Han kan jeg egentlig snakke med om alt, men ser han ikke så ofte, siden jeg studerer i trondheim mens han bor i oslo(og er veldig mye sammen med dama)!!

Har du spurt disse to om råd? Synspunkter på saken?

Lenke til kommentar
Jeg ventet på det svaret. Hahah.

Nå mangler vi bare noen som anbefaler The Game eller lignende.

hvis du har lest the game så vil du se at det ikke handler om spillet.. men å evolvere sine sosiale antenner og booste selvtillit..

men pua tipsene er faktisk bra..

Lenke til kommentar
Hørte at noen lurte på om jeg hadde rotet med damer på byen osv og det har skjedd kun EN gang, for flere år siden, i min hjem by Tønsberg!!!

I Tønsberg? Kommer nesten derfra selv. Hvis du går ut på byen i Tønsberg så tror jeg ikke du kan forvente å finne noen kjæreste i alle fall, utelivet der er ille :p

Du ser bra ut, men du må kanskje slutte å se på jenter som noe hellig, osv. Vi er bare mennesker vi også, og mange jenter setter pris på at gutter kommer og prater med dem. Om du blir avvist, så er det faktisk noe alle opplever i livet.

Lenke til kommentar

Problemet her er enkelt, trådstarter klarer ikke å holde chicksa interessert. Hva betyr dette? Jo, at han nettopp må bli mer interessang. Hvordan bli det? Lær deg å snakke om morsome perioder i livet ditt, gjerne hendelser som gjenspeiler en viss selvironi, muskulinitet og lederevne, ikke for å nevne SPENNING (hvis du ikke har noen, just create some!). Vær morsom (her kommer sarkasme inn), litt cocky og avslappet, ALDRI ta deg selv høytidelig. På denne måten vil dama ha det gøy rundt deg. Sørg for at du har både kroppskontakt og øyekontakt når du driver på, slik at du VISER henne hva du vil. Vil du knulle henne eller vil du være den nye homsekompisen hun kan dele sexhistoriene sine med?

Vil du mer i dybden må du nesten sjekke ut PU.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_danny_*

I Tønsberg? Kommer nesten derfra selv. Hvis du går ut på byen i Tønsberg så tror jeg ikke du kan forvente å finne noen kjæreste i alle fall, utelivet der er ille :p

Du ser bra ut, men du må kanskje slutte å se på jenter som noe hellig, osv. Vi er bare mennesker vi også, og mange jenter setter pris på at gutter kommer og prater med dem. Om du blir avvist, så er det faktisk noe alle opplever i livet.

tønsberg er jo sommer by nr 1, konge uteliv om sommeren!!!!!!!! :p

Lenke til kommentar
Problemet her er enkelt, trådstarter klarer ikke å holde chicksa interessert. Hva betyr dette? Jo, at han nettopp må bli mer interessang. Hvordan bli det? Lær deg å snakke om morsome perioder i livet ditt, gjerne hendelser som gjenspeiler en viss selvironi, muskulinitet og lederevne, ikke for å nevne SPENNING (hvis du ikke har noen, just create some!). Vær morsom (her kommer sarkasme inn), litt cocky og avslappet, ALDRI ta deg selv høytidelig. På denne måten vil dama ha det gøy rundt deg. Sørg for at du har både kroppskontakt og øyekontakt når du driver på, slik at du VISER henne hva du vil. Vil du knulle henne eller vil du være den nye homsekompisen hun kan dele sexhistoriene sine med?

Vil du mer i dybden må du nesten sjekke ut PU.

Haha genial post. Stotter denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...