Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

deprimert, får ikke dame!

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

trådstarter, problemet ditt er at du rett og slett mangler sosiale antenner. utseende har ikke en dritt å si. karisma er gull. menneskelig interaksjon er veldig komplisert; hver minste lille bevegelse med kroppen din er med på å forme et inntrykk som er enten bra eller dårlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_danny_*

jeg vill ikke gå så langt å si at jeg ikke har sosiale antenner, og som sagt tidligere så er jeg som regel hyggelig mot mennesker og liker å prate med nye folk.

Men når de gjelder jenter, så har jeg vell kanskje mindre "sosiale antenner", siden jeg ikke kan fatte åssen man skal prate med de!!!

Lenke til kommentar

Tror som mange andre her, at det ligger noe i psyken.. Evt kanskje trådstarter bare finner feil type jenter og prate med.. Jeg har ikke på langt nær like bra utseende som trådstarter, ei heller godt trent, men jeg er meg selv tvers igjennom. Men jeg har ikke særlig store problemene med å skaffe meg ei dame eller et ligg om jeg absolutt vil det..

Nå har jeg ikke lest denne tråden til punkt å prikke, men hvordan er humoren din? Ler mange av deg? Er du redd for å drite deg ut?

Jeg driter meg gjerne ut flere ganger til dagen, og sier mye sprøtt og virker en smule gal til tider så folk må jo tro jeg er riv ruskende gal, men folk ler og det vekker av og til interesse :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_danny_*

Jeg liker å tulle en del,men finner det mye lettere å tulle med kompiser og slikt. Jenter tar seg lissom så mye mer nær av ting og tar ting mer bokstavlig, føler jeg....

Uansett, humoren min går kanskje noen ganger litt for mye på bekosting av andre, men føler ikke at jeg er uhøflig eller noe....så tror ikke det er noe problem :p

Men syntes det er vanskelig å finne rikigte situasjoner til å tulle med jenter på byen, som man ikke kjenner.....er eventuelt mye lettere hvis man kjenner personen litt!!

Lenke til kommentar

Hvis jeg forstod deg riktig nå, så klarer du ikke heeelt å være deg selv omkring jenter? Fordi du veit ikke helt hva du skal si, gjøre eller tenke? Oppstår det pinlig stillhet? Pinlig stillhet eller situasjoner en ikke veit hvordan skal takle kan virke noe skremmende for den andre parten og kanskje gi et noe rart førsteinntrykk får jeg følelsen av.

Lenke til kommentar

Jepp, og man kan faktisk lære seg opp til å takle slike situasjoner. Før var jeg litt sånn at jeg sleit med det, men nå går det ganske greit. Man må rett og slett alltid ha noe å si, samme om det er dumt eller ei. Er du komiker, så er du komiker.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_danny_*

føler at det er alltid gutter som må stå for pratingen, hadde vært mye enklere hvis jentene sa litt også......lettere å holde en samtale da gitt ;)

Men mulig dette gjelder kun meg, siden de ikke er så interessert i å holde en samtale!!! Uansett, en av problemene er ikke at jeg prøver for hardt, men heller at jeg nesten ALDRI prøver (er for redd å bli avvist, siden jeg har så dårlig erfaringer med det tidligere)

Kanskje jeg burde prøve mer og bare gi faen, men det er lettere sagt en gjort!!!!

Lenke til kommentar

Ang det å starte en samtale: Et utsagn eller en liten historie er ofte bedre enn et spørsmål. Ikke lemp kjeppen over på dama med en gang. (PUA-stuff, stopp!)

Vil nok en gang nevne at selvtillit og det å være seg selv teller alt. Likevel, ikke gå i fellen å tenke på "hvordan du kan være deg selv" (som meg).

Beste tipset jeg har lest her er bare å drite i hele dame-jakten, sosialiser med det mål å bare ha det gøy, ikke tenk så mye, damene dukker opp etter hvert tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Ang det å starte en samtale: Et utsagn eller en liten historie er ofte bedre enn et spørsmål. Ikke lemp kjeppen over på dama med en gang. (PUA-stuff, stopp!)

Vil nok en gang nevne at selvtillit og det å være seg selv teller alt. Likevel, ikke gå i fellen å tenke på "hvordan du kan være deg selv" (som meg).

Beste tipset jeg har lest her er bare å drite i hele dame-jakten, sosialiser med det mål å bare ha det gøy, ikke tenk så mye, damene dukker opp etter hvert tenker jeg ;)

Den der er veldig QFT. :)

Lenke til kommentar

jeg lurer veldig på hvordan et treff med deg og jenter er, side det går gale.. hadde vi hatt det på film hadde man fort funnet ut av det :p

pinlig stillhet blir det liksom, ok, han var kjedelig, nå går jeg.

drikk litt, for å få bedre selvtillit.

still spørsmål , hold samtalen igang. dra på fest/byn med venner, sånn at selvtilliten er "på topp", og du tørr å være deg selv.

slet litt med damene før, så dro jeg og sjekket damer med en kompis, som hjalp meg med å stille spørsmål når det ble litt for stille :p

hvor er du fra forresten?

Lenke til kommentar

Helt enig, gå ut, ha det morro og etterhvert vil damene jakte på deg istedenfor at du jakter på dem :)

Endret av Ascubal
Lenke til kommentar
Men syntes det er vanskelig å finne rikigte situasjoner til å tulle med jenter på byen, som man ikke kjenner.....er eventuelt mye lettere hvis man kjenner personen litt!!
Man kan "alltid" tulle med jenter på byen. Om dem tar seg nær så er det enkelt å greit fordi du ikke smiler eller er alt for drøy

føler at det er alltid gutter som må stå for pratingen, hadde vært mye enklere hvis jentene sa litt også......lettere å holde en samtale da gitt ;)
Det er stort sett sånn, spesielt dem første minuttene av samtalen. Men det er faktisk bedre sånn enn at kjerringa babler nonstop på dialekt i en ekstrem hastighet kombinert med høy musikk mens du sitter og sier "ja'a, mhm, hehe, ehh jaja". Møtte ei sånn ei gang, hørte ikke en dritt og kjeda meg veldig, men måtte holde ut til kclose siden hun var så hot og det funka. Hun følte vel at hun hadde åpna seg helt, og jeg fikk ikke med meg noe som helst :p
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Peder_*

Hva slags råd er dette? Si til en som ikke klarer å få damer at han bare skal drite i det? Jo DET kommer nok til å hjelpe. Når det ikke har dukket opp en dame på 26 år så sitter det nok dypere enn som så!

Trådstarter, ignorer denne setningen.

Lenke til kommentar
Hva slags råd er dette? Si til en som ikke klarer å få damer at han bare skal drite i det? Jo DET kommer nok til å hjelpe. Når det ikke har dukket opp en dame på 26 år så sitter det nok dypere enn som så!

Trådstarter, ignorer denne setningen.

Om du klarer å lese litt mellom linjene så står det vel heller at han ikke skal gå ut med mål for å møte damer. Da legger man ofte bare press på segselv og klarer ikke oppføre seg naturlig
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Peder_*
Om du klarer å lese litt mellom linjene så står det vel heller at han ikke skal gå ut med mål for å møte damer. Da legger man ofte bare press på segselv og klarer ikke oppføre seg naturlig

Joda, meningen er nok god. Men det nytter ikke å si til en som ikke klarer å kommunisere med damer at han skal gå ut uten å ha mål for å møte damer. Det blir som å si at for å bli i god form så skal man la være å trene. Det henger ikke på greip.

Det er et svadaråd på linje med "vær deg selv."

Lenke til kommentar

Joda, meningen er nok god. Men det nytter ikke å si til en som ikke klarer å kommunisere med damer at han skal gå ut uten å ha mål for å møte damer. Det blir som å si at for å bli i god form så skal man la være å trene. Det henger ikke på greip.

Det er et svadaråd på linje med "vær deg selv."

Blir nok ikke det samme det. Greia er at når man har det gøy utsråler man glede så tiltrekker man seg folk som vil ha samme glede som deg. Så damene kan du trekke til deg, i motsetning til god form

Vær degselv er et svadaråd, å ha det gøy er ikke det. At man ikke skal fokusere på damer betyr ikke at man skal avvise alt med damer, men heller ta det som det kommer

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Peder_*
Vær degselv er et svadaråd, å ha det gøy er ikke det. At man ikke skal fokusere på damer betyr ikke at man skal avvise alt med damer, men heller ta det som det kommer

Denne fyren har vel tatt det som det kommer i 26 år. Det er tydeligvis noe som ikke funker. Da må man ta tak i problemet og jobbe aktivt med det.

Lenke til kommentar

Har trådstarter ALDRI hatt dame eller holdt på med en dame?

Leste førsteinnlegget en gang til, og forstår det sånn at han har hatt sex en gang. Ja, det er mer enn mange andre har hatt vil jeg tro.

Har du rota / holdt på med damer på byen / fester?

Bor du i Oslo, så hadde det nesten vært litt artig å observert deg mens du er på byen og sånn, for å se hvordan du går frem. Syntes det virker veldig rart det at du blir avvist før du får sagt noe mer enn hei...

Endret av Mez
Lenke til kommentar

Denne fyren har vel tatt det som det kommer i 26 år. Det er tydeligvis noe som ikke funker. Da må man ta tak i problemet og jobbe aktivt med det.

Jeg foreslår at du ikke sier noe mer i denne tråden. Tydeligvis klarer ikke du å se hva som blir sagt mellom linjene her. Problemet til trådstarter kan være så enkelt som at han prøver for mye. Om han går ut på byen med et mål om å finne seg ei dame, så har man innstilt seg på dette. Om man går ut på byen med mål om å feste med gutta og ha det gøy, er man samtidig "seg selv".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...