Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

deprimert, får ikke dame!

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_danny_*

har faktisk begynt å godta at jeg ikke liker jenter, altså at jeg liker jenter kun seksuelt!!

MEN jeg har merket at jeg liker voksene jenter/kvinner mer og at de har mye bedre personlighet en jenter som er mellom 18-25+ . De oppfører seg rett og slett mer, hva skal jeg si, voksent!!!!!

Problemet med dette derimot, er at slike kvinner blir litt for gamle for meg og forventer at man har litt mer sosial status, siden de ofte er ute etter mer en kun one night stand osv!?

men men......hjelper vell ikke å klage ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har et godt eksempel fra i kveld faktisk: jeg rocka på byen, hadde det kult, ikke noen bekymringer...brydde meg faktisk ikke så mye om jenter osv, men så var det noen jenter som viste interesse da og jeg var høflig og prøvde å slå av en prat....men neida, da forsvant interessen med engang!!!!

Jeg vet ikke hva som er galt, men tror jeg enten jeg snakker rart eller sier ting som er totalt "feil" for kvinner/jenter!?

jentene viste interesse da du var høflig og prøvde å slå av en prat, men da du var høflig å prøvde og slå av med dem så ignorerte dem deg?

ut ifra dette jeg vil tippe dem fante deg attraktiv, men kjedelig da dem ble kjent med deg.

litt for steril og allmenn.

finnes allrede et topic ang jenter å såkalte "badboys"

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Og det er selvsagt et godt råd. Hvis man ikke har skills overhodet vil The Game gi mange nyttige råd, og ikke minst inspirasjon.

Dog tror jeg problemet til trådstarter er at han rett og slett tror damer er høyerestående og mystiske vesener.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_danny_*
Og det er selvsagt et godt råd. Hvis man ikke har skills overhodet vil The Game gi mange nyttige råd, og ikke minst inspirasjon.

Dog tror jeg problemet til trådstarter er at han rett og slett tror damer er høyerestående og mystiske vesener.

ER det ikke det de er a!?? :whistle:

Lenke til kommentar

Du har bedre utseende enn meg, men jeg drar damer hver helg på byen...

Sjarm, hvordan man prater med jenter, hvordan man oppfører seg osv har veldig mye å si. Sist men ikke minst selvtillit er veldig viktig, nå forstår jeg det sånn at du har dårlig selvtillit - så det er litt kjipt absolutt. Har en kompis som hadde det akkurat likt som deg, men han har jobba mye med seg selv, bli mer selvsikker og slippe seg løs, og det fungerer absolutt.

Lenke til kommentar

hehe jeg er nokså samme type som deg trådstarter, bare ett par hakk mindre attraktiv.. har det der med og syntes synd på meg selv når ikke ting går min vei på dame fronten..

Dette høres kanskje rimelig retarded ut men jeg har brukt det stalone sier i sin siste Rocky film: http://www.youtube.com/watch?v=V1tXhJniSEc

It ain't about how hard you hit.. It's about how hard you can get hit, and keep moving forward"

Når jeg føler for og klage og sutre litt så kommer det setningen i hue, også gir jeg enkelt og greit faen i hva som akkurat skjedde og prøver og kjøre på videre.. Og for meg har det funket bra..

Godt mulig dette er det dårligste rådet i tråden, men det er bare noe som du må jobbe med, vi har alle våre måter på og klare å takle problemer på, men med den mentaliteten printet i hue mitt så har jeg klart og få fremgang!

:)

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar

Checklist:

* Du har/bruker klar og tydelig stemme?

* Du smiler så ofte som mulig?

* Du er flink til å ta og holde øyekontakt?

* Du klarer å snakke med ukjente?

Egentlig tror jeg problemet ditt er selvtillitten, dårlig selvtillitt er alltid turn-off, og har du ikke troen på degselv mister du interessen av å snakke med jenter fordi du ikke ser noen grunn til det.

Sett deg noen mål, kom deg ut og prøv ut diverse, faktisk vet jeg PU kan forandre livet ditt og du vil ha en sinnsyk utvikling, både i drag og damer. Synes så absolutt du bør registrere bruker og delta jevnt i den tråden, du har et meget bra utgangspunkt. Men som sagt, selvtillitten din drar deg nok ned ti hakk

Når du som du nevnte snakker med ukjente jenter, så ikke se på henne som ei potensiell pulekandidat. Sjarmerer du den jenta, skal du ikke se bortifra at hun presenterer deg for resten av flokken sin med enda heitere jenter.

Høres egentlig ut som om du tenker "nå skal det skje", og sånn bør du ikke tenke. Slapp av litt av sammen med <insert random girl> uten at du har dem største forventningene til degselv, føler du dere får bra connection så faser langsomt over til sexrelatert prating. Det å få pult litt på byen er lett om man vet hvordan man ordner seg det, og det er sikkert bra for deg om du ikke er erfaren seksuelt å heller ha deg med ei du aldri kommer til å møte igjen

Sikkert noe her du kan få nytte av også. Skrev det for to dager siden

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Folk har da klart ting uten PUA før, så jeg syntes vi ikke skal bare sette PUA på listen over hva trådstarter bør gjøre. Personlig utvikling er viktig her. Og da er det snakk om psykologer som kan hjelpe deg på beina igjen. Om du er den gutten som vil finne ei bra dame på byen og pule henne, væresegod, PUA is the way to go. Men om du vil prøve å finne kvinnen i ditt liv, noe du bør snart begynne å tenke på, er ikke PUA anbefalt..

Lenke til kommentar

Selvtillit ser ut til å være et nøkkelord når det gjelder damer, og utifra førstepost virker det som om du scorer lavt her (men hva vet jeg).

Problemet jeg finner:

Høy selvtillit -> damer (og vennner generelt)-> høyere selvtillit.

Lav selvtillit -> ikke damer/venner -> lavere selvtillit.

Hvis du først er "på nedsida" så må man bare jobbe seg opp. Om du ikke har store selvtilliten, så lat ihvertfall som om du har det! Smil!

Nå er jeg bare 17 år, men jeg har merket at gutter som ikke viser interesse for jenter de møter (f.eks. fordi de har kjæreste, er homofile, bare ikke bryr seg, osv), får ofte mer oppmersomhet av jentene. Kanskje er det fordi jenta ikke føler seg presset eller fordi gutten blir en "challenge", ikke vet jeg, men det er merkbart.

Ang PUA vil jeg påpeke at jeg har begynt å prate mindre "fritt" etter å ha lest endel PUA-stoff. Jeg tenker mye mer på hva jeg skal si nå enn før, hvilket er negativt når det kommer til sosialisering. Sukk...

Og ang The Game: dette er fiksjon, ikke en "guide". Tas med en klype salt.

Men om du vil prøve å finne kvinnen i ditt liv, noe du bør snart begynne å tenke på, er ikke PUA anbefalt..

Jeg mener at å lete etter drømmedame er en feil, ikke tenk så mye på det, hun kommer (sannsynligvis)

EDIT: sitat

Endret av Useless
Lenke til kommentar

Ligger virkelig litt i det du skrev der Useless. Gutta som er care/gir faen osv, får ganske bra fart hos jentene. Men selvfølgelig, jeg tror det slår ann å være litt "loverboy" og være smilende og glad og ha høy selvtillit også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...