Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

deprimert, får ikke dame!

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_danny_*

hei

jeg er en mann på 26 år som aldri har hatt dame og har hatt sex kun engang(var en katastrofe). Dette går veldig inn på livsgleden min og noen ganger så har jeg nesten ikke noe livslyst i det hele tatt på grunn av dette. Alt virker håpløst, det føles som jeg aldri kommer til å få meg en kjæreste!! Dette går også utover andre ting i livet(som studiet), siden jeg får litt "gi faen" innstilling: hvorfor skal jeg bry meg om ting, jeg har jo ikke noe spennende fremtid uansett, uten noe kjærlighet og sex!!!!

Jeg har et bra utseende(litt over gjennomsnittet), er atletisk og har ikke noe handikapp eller noe slikt.

Jeg har også prøvd meg på sexdating sider hvor folk ofte er ute etter sex osv, men har heller ikke klart å lykkes der.( er overrasket over hvor vanskelig det skal være, også på slik sider)

Jeg har også ganske få venner og det er som regel jeg som må ta kontakt med dem. Jeg føler meg rett og slett generelt ikke særlig godt likt av andre mennesker(utenom et par kompiser)

Jeg har også vurdert å bestille en eskorte jente, men etter den ny loven, så er jeg litt mer skeptisk til akkurat det. Men jeg er ikke sikker på om en eskorte jente vill gjøre ting så mye bedre, siden jeg ikke vill vite om hun kommer til å nyte det, pluss at jeg må bruke kondom!!

På grunn av alt dette så har jeg faktisk vært innom tanken på å ende livet mitt(etter store inntak av alkohol).Men dette er ikke noe jeg kommer til å vurdere seriøst, siden jeg har andre verdier i livet jeg setter pris på, pluss at jeg ALDRI ville vært så egoistisk!!!

Så hva burde jeg gjøre, kan det lønne seg å oppsøke en psykolog?(ikke at jeg vill ha råd til det uansett)Er det noen gratis sjekke sider som er mer seriøse en feks blink osv!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjønner problemet ditt, hadde det samme problemet da jeg var yngre, nå er jeg ikke like gammel som deg, men prinsippet er det samme, har begynt å trene så jeg har fått muskler og går rett i ryggen og ser mye " tøffere " ut enn jeg gjorde før da jeg gikk sammenskrumpa og så ut som en narkoman. Og smil/øyenkontakt er kjempe vikitg!

prøv sukker.no har blitt ganske stort i Norge... Hvis du betaler en månede for å teste ut! En av de bedre sidene og er til å anbefale! : - D

Hva slags hobbyer har du? sitter du mye inne? Mye ute å trener? Husk - jenter liker gutter som ser litt mannlige ut og er positiv og glad ! ;)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_danny_*
Kjønner problemet ditt, hadde det samme problemet da jeg var yngre, nå er jeg ikke like gammel som deg, men prinsippet er det samme, har begynt å trene så jeg har fått muskler og går rett i ryggen og ser mye " tøffere " ut enn jeg gjorde før da jeg gikk sammenskrumpa og så ut som en narkoman. Og smil/øyenkontakt er kjempe vikitg!

prøv sukker.no har blitt ganske stort i Norge... Hvis du betaler en månede for å teste ut! En av de bedre sidene og er til å anbefale! : - D

Hva slags hobbyer har du? sitter du mye inne? Mye ute å trener? Husk - jenter liker gutter som ser litt mannlige ut og er positiv og glad ! ;)

her er et bilde av meg, håper det ikke skader å vise det(hvis noen kjenner meg igjen, så bryr det meg ikke det minste)

megpstrandensk.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Guest_danny_*
Om du vil bryte sirkelen, pakk kofferten å dra ut i verden og realiser deg selv, studer, jobb hardt, skaff deg utfordringer. Når du da snubler over drømmedama er du plutselig spennende og verdensvant, og ikke så opphengt i damestatestikk. Bruk energien din fornuftig.

RIKTIG, akkurat det jeg ønsker å gjøre, for min hobby er nemlig å reise og ta bilder!! MEN problemet er at jeg er student og derfor er det begrenset hva jeg kan få til!! Noen ganger så har jeg egentlig bare lyst til å dra vekk og prøve å leve et helt anndeledes liv!!!!

innimellom så vurderer jeg nesten bare å bestille en fly bilett til et eksotisk mål og se hva som skjer, siden jeg brenner veldig for dyr og natur!!! Er forresten denne interessen som holder meg oppe for tiden ;)

Lenke til kommentar

Jeg sier no bare go for it vist du har pengene til det:p Du er da enda ung og det er mye å oppleve ute i verden!

Som mange tidligere har sagt her så er det sikkert bedre å snu litt på tankegangen din å ikke bare se for deg damer som noe du kan ha sex med! Finn deg ei dame som du deler interesser med og har stor glede av å vere med. Ikke gå fort fram og hold de tankene om sex for deg selv:p

Lenke til kommentar
Gjest Guest_danny_*
her er et bilde av meg

Why, hello there! :cool:

..så poenget mitt er at jeg tror ikke utseende er en faktor som "fucker" opp for meg hver gang jeg prøver å sjekke damer, tror heller det er hodet mitt som er "fucka" opp!!!?

angrer litt på at jeg posta det bilde der, føler meg litt teit nå egentlig!!!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_danny_*
Jeg sier no bare go for it vist du har pengene til det:p Du er da enda ung og det er mye å oppleve ute i verden!

Som mange tidligere har sagt her så er det sikkert bedre å snu litt på tankegangen din å ikke bare se for deg damer som noe du kan ha sex med! Finn deg ei dame som du deler interesser med og har stor glede av å vere med. Ikke gå fort fram og hold de tankene om sex for deg selv:p

jah, hvis det hadde vært så enkelt da....jeg er nemlig ikke bare ute etter sex, jeg har lyst på en kjæreste, da blir også sexen sikkert mye bedre!!=)

Jeg er med andre ord ute etter å finne en som jeg kan dele interesser med osv, men problemet er at jeg aldri få muligheten, siden ingen jenter er interessert i å snakke med meg(ikke på byen i hvert fall). Jeg føler bare at jeg ikke passer inn i dette samfundet vi lever i!!!

Så hvis jeg hadde hatt penger(noe jeg ikke har for tiden), så hadde jeg tatt første aktuelle fly til et sted i sør øst asia for å utforske og ta bilder. Men nå er det slik at en slik hobby koster penger og tar tid, så er ikke noe man kan gjøre hver mnd lissom ;)

Unasett, jeg vet at jeg ikke er en kjedelig person og jeg ser på meg selv om en liten "eventyrer", så er litt synd at jeg ikke får delte denne interessen men en vakker jente :(

Lenke til kommentar
jeg er en mann på 26 år som aldri har hatt dame og har hatt sex kun engang(var en katastrofe). Dette går veldig inn på livsgleden min og noen ganger så har jeg nesten ikke noe livslyst i det hele tatt på grunn av dette.

På grunn av alt dette så har jeg faktisk vært innom tanken på å ende livet mitt(etter store inntak av alkohol).Men dette er ikke noe jeg kommer til å vurdere seriøst, siden jeg har andre verdier i livet jeg setter pris på, pluss at jeg ALDRI ville vært så egoistisk!!!

Ok, først og fremst, hvorfor må du for enhver pris ha en kjæreste akkurat NÅ?! Jeg vet om flere som er i samme situasjon som deg, og det jeg har klart å overbevise et par av de om, er at det å lengte etter noe man ikke har gjør en ulykkelig. Spesielt om man lengter etter noe av andre årsaker enn personlig lyst og tilfredsstillelse.

Og det jeg opplever er at veldig mange unge gutter/menn er ute etter å "få seg dame" fordi de har en vrangforestilling om at "det må man jo bare ha". Og mange vil gjerne ha dame pga status (spesielt i de yngre garder). Mange opplever press på å skaffe seg en bedre halvdel, fordi de føler at de ikke oppnår full sosial aksept blant saueflokken uten en partner.

Så mitt råd til deg er å finne deg noe bedre å fokusere på. Det er mange som ikke har dame her i livet, og som aldri har hatt. De blir ikke deprimerte og suicidale av den grunn. Så om du opplever at livet ikke er verdt å leve uten dame, så har jeg et par råd til deg:

1) Snap out of it og slutt å sipp som en jævla baby.

2) Oppsøk profesjonell hjelp til å komme over depresjonen om du ikke klarer snappe ut av det.

3) Gjør slutt på livet ditt om valg 1) eller 2) ikke frister.

Seriøst, jeg har ikke dame og har hatt bare 1 dame i hele mitt liv (for en veldig kort periode bare) og er nå 27. Griner jeg av den grunn? Fokuserer jeg alle mine tanker og krefter på å anskaffe meg en av den grunn?

Nei, jeg er fornøyd med min livssituasjon slik den er, og om jeg skulle treffe ei en dag og det sier klikk, DA kanskje jeg skal vurdere å gjøre et forsøk, inntill da vil jeg råde deg til å leve livet ditt som før.

Kanskje komme seg ut og slå av en prat med folk er en liten ide?

PS! Om du opplever at ingen liker deg eller vil ha noe å gjøre med deg, kan det rett og slett være pga deg. Så ikke dumt å prøve se på seg selv utenifra. Kanskje kan du ha noen store personlige feil som gjør at folk ikke liker deg noe særlig, og slikt er mulig å rette på. Bare vær bevisst og faktisk gjør noe med det. Hjelper lite å grine over situasjonen slik den er.

Nuvel, håper ting ordner seg, men det gjør ikke det uten at du går inn for å rette på det.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_danny_*
jeg er en mann på 26 år som aldri har hatt dame og har hatt sex kun engang(var en katastrofe). Dette går veldig inn på livsgleden min og noen ganger så har jeg nesten ikke noe livslyst i det hele tatt på grunn av dette.

Ok, først og fremst, hvorfor må du for enhver pris ha en kjæreste akkurat NÅ?! Jeg vet om flere som er i samme situasjon som deg, og det jeg har klart å overbevise et par av de om, er at det å lengte etter noe man ikke har gjør en ulykkelig. Spesielt om man lengter etter noe av andre årsaker enn personlig lyst og tilfredsstillelse.

Og det jeg opplever er at veldig mange unge gutter/menn er ute etter å "få seg dame" fordi de har en vrangforestilling om at "det må man jo bare ha". Og mange vil gjerne ha dame pga status (spesielt i de yngre garder). Mange opplever press på å skaffe seg en bedre halvdel, fordi de føler at de ikke oppnår full sosial aksept blant saueflokken uten en partner.

Så mitt råd til deg er å finne deg noe bedre å fokusere på. Det er mange som ikke har dame her i livet, og som aldri har hatt. De blir ikke deprimerte og suicidale av den grunn. Så om du opplever at livet ikke er verdt å leve uten dame, så har jeg et par råd til deg:

1) Snap out of it og slutt å sipp som en jævla baby.

2) Oppsøk profesjonell hjelp til å komme over depresjonen om du ikke klarer snappe ut av det.

3) Gjør slutt på livet ditt om valg 1) eller 2) ikke frister.

Seriøst, jeg har ikke dame og har hatt bare 1 dame i hele mitt liv (for en veldig kort periode bare) og er nå 27. Griner jeg av den grunn? Fokuserer jeg alle mine tanker og krefter på å anskaffe meg en av den grunn?

Nei, jeg er fornøyd med min livssituasjon slik den er, og om jeg skulle treffe ei en dag og det sier klikk, DA kanskje jeg skal vurdere å gjøre et forsøk, inntill da vil jeg råde deg til å leve livet ditt som før.

Kanskje komme seg ut og slå av en prat med folk er en liten ide?

PS! Om du opplever at ingen liker deg eller vil ha noe å gjøre med deg, kan det rett og slett være pga deg. Så ikke dumt å prøve se på seg selv utenifra. Kanskje kan du ha noen store personlige feil som gjør at folk ikke liker deg noe særlig, og slikt er mulig å rette på. Bare vær bevisst og faktisk gjør noe med det. Hjelper lite å grine over situasjonen slik den er.

Nuvel, håper ting ordner seg, men det gjør ikke det uten at du går inn for å rette på det.

Nå sier du en del ting om meg som du antar, men ikke stemmer!!

Jeg snakker mye med folk, er utadvent og er en åpen person, MEN kan være noe med min personlighet som er gal, uten at jeg er helt klar over det selv ;)

Og hvis du ikke plages av å ikke få dame eller få sex, så sier det ngenting om åssen det påvirker meg. Jeg har en meget stor sex lyst og det er et menneskelig behov å ha kropps kontakt. Så hvis du spørr meg. så er du mer unormal som ikke påvirkes av dette!!(ikke vondt ment)

Men uansett, hjelper ikke å sippe, er sant det......så er veldig glad at jeg har andre verdier i livet også, som nevnt tidligere!!!

Lenke til kommentar

Hvis du har råd til å avse 1750 (eller hva det nå er som er frikortsgrensa)kroner i året, så synes jeg du burde forsøke å snakke med psykolog, eller evt bare legen din.

Selvfølelsen har faktisk utrolig mye å si for sånne ting. Både når det gjelder hvordan folk ser og oppfatter deg, og hvordan du ser og oppfatter det andre sier/gjør til deg.

Utseendet ditt er det i alle fall ikke noe galt med, og jeg har en sterk mistanke om at dette handler om psyken din.

Jeg har selv slitt med depresjoner og angst i flere år, men nå som jeg har begynt med kognitiv terapi og livet har begynt å se litt lysere ut, har jeg også begynt å føle at folk ser meg som mye mer attraktiv.

Jeg har riktignok hatt fast følge i over to og et halvt år, men selv om man har en kjæreste, så merker man jo hvordan andre mennesker ser på en også. Den tiden jeg nå har vært lengst nede psykisk, har jeg sett på meg selv som stygg og uattraktiv, og har hele tiden vært redd for at samboeren min skal gå lei av meg. Det at jeg har sett meg selv slik, har selvsagt også påvirket folk rundt meg til å få mindre lyst til å være med meg, og jeg har fått langt færre komplimenter på utseendet mitt også.

Jeg har en tendens til å vri og vende på allting, slik at ingenting virker positivt, men nå som jeg har en bra periode, føles det nesten som om jeg har blitt en annen person. Folk flørter uansett hva slags klær jeg har på meg, fordi jeg selv føler meg mer vel.

Nå ble dette veldig rotete, men jeg håper du skjønner hva jeg mener. Jeg er forresten en jente på 18.

Lenke til kommentar
Folk flørter uansett hva slags klær jeg har på meg, fordi jeg selv føler meg mer vel.

Veldig flott det du skriver, men jeg synes vi gutta alltid må jobbe mer for å få oppmerksomhet fra jentene enn omvendt. Bortsett fra at trådstarter synes hans problemer overskygger alt i verden så er det ikke noe uvanlig problem å ikke lykkes på damefronten. Ordet depresjon brukes av psykologer om personer som er så nedfor at de ikke kommer seg ut av sengen engang. Trådstarter bør søke psykolog visst han faktisk er deprimert eller har en sykdom, ikke fordi han ikke finner seg dame. :)

Lenke til kommentar
Folk flørter uansett hva slags klær jeg har på meg, fordi jeg selv føler meg mer vel.

Veldig flott det du skriver, men jeg synes vi gutta alltid må jobbe mer for å få oppmerksomhet fra jentene enn omvendt. Bortsett fra at trådstarter synes hans problemer overskygger alt i verden så er det ikke noe uvanlig problem å ikke lykkes på damefronten. Ordet depresjon brukes av psykologer om personer som er så nedfor at de ikke kommer seg ut av sengen engang. Trådstarter bør søke psykolog visst han faktisk er deprimert eller har en sykdom, ikke fordi han ikke finner seg dame. :)

Jeg synes det må være lov å oppsøke hjelp hvis man føler at man har behov for det, så får heller den faglærte bedømme om man virkelig er syk. Når det går ut over andre områder i livet, kan det være fint å ha noen å snakke med som har kunnskaper utover egne erfaringer. Man må ikke ha en diagnose før man går til legen, som regel går man jo dit for å finne ut om noe virkelig er galt :)

Og ja, jeg synes det kan virke som trådstarter her har behov for å snakke med noen. Greit nok at han har venner, men jeg tipper at det ikke frister så veldig å buse ut med dette til dem. (Blant annet pga faren for reaksjoner som "Du ser mye bedre ut enn oss andre, så hva i helvete er det du klager over?")

Tror ikke jeg klarer helt å få fram det jeg mener, men håper det går :)

Og ja, jeg er forsåvidt enig i at gutta som regel må jobbe mer for å få oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Tror ikke jeg klarer helt å få fram det jeg mener, men håper det går :)

Joda, jeg skjønner hva du mener veldig godt, tro meg. Du er utrolig reflektert får jeg si. :) Noen ganger behøver man psykologer for å grave seg til bunns i ett problem, mens andre ganger må man bare slutte å synes synd på seg selv. Finnes ikke noen fasitt her.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_danny_*

har et godt eksempel fra i kveld faktisk: jeg rocka på byen, hadde det kult, ikke noen bekymringer...brydde meg faktisk ikke så mye om jenter osv, men så var det noen jenter som viste interesse da og jeg var høflig og prøvde å slå av en prat....men neida, da forsvant interessen med engang!!!!

Jeg vet ikke hva som er galt, men tror jeg enten jeg snakker rart eller sier ting som er totalt "feil" for kvinner/jenter!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...