Glassflasken Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hei, jeg er jo 13 år, utadvent,hyggelig, og morsom. (beskrevet av Anders94) Jeg har veldig lyst til å være med i NRK og sånne programmer som f.eks fabrikken, megafon, og sånn. har jeg en mulighet? hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Du må ha sex med liket til Einar Førde(alle må det før de får jobb i NRK) Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 ok? hvor finner jeg nummeret hans da? Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Regner med at det ikke er noen annen måte enn å ta kontakt med NRK. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 ok? hvor finner jeg nummeret hans da? http://www.gulesider.no/tk/?q=einar%20f%F8rde&s=1 Eg har sikkert ikkje lov å poste nummeret, so du får finne det her. Ver grei å seie frå når du skal på lufta då. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå