Bruker-133566 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Har en kompis som er ekstremt glad i å mekke anlegg til biler, surround-anlegg osv.. Han har en veldig fet subkasse til bilen deres som ikke er i bruk, så lurte jeg på om det er en måte jeg kan bruke for å få koblet dette til dataen? Har ikke forsterker til å drive denne subben, så en ledning mellom data å vanlig forsterker kommer ikke til å fungere :S så, noen som har forslag? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Du kan fint bruke en vanlig hifi/hjemme -forsterker til å drive basskassa. Eventuelt en subwooferforsterker av f.eks 'plateamp'-typen. Det er ikke mulig å drive bassen direkte av lydkortet. Lenke til kommentar
Bruker-133566 Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Du kan fint bruke en vanlig hifi/hjemme -forsterker til å drive basskassa. Eventuelt en subwooferforsterker av f.eks 'plateamp'-typen. Det er ikke mulig å drive bassen direkte av lydkortet. takk for tipset! ser ikke ille ut, eneste er størrelsen på Watt.. er snakk om 2 stk 15" (husker ikke merket) som gir helt vill effekt fra seg! Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det finnes mye kraftigere subwooferforsterkere. jeg bare linket til den billigste. Vet ikke hvor mye penger du vil bruke, men du får en kvalitetsforsterker på 500W i 8Ohm til 5000,- kr Lenke til kommentar
Bruker-133566 Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Det finnes mye kraftigere subwooferforsterkere. jeg bare linket til den billigste.Vet ikke hvor mye penger du vil bruke, men du får en kvalitetsforsterker på 500W i 8Ohm til 5000,- kr Er passelig blakk, så.. Ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå