celebos Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hei Jeg var en tur på hytta i vinterferien for å knipse noen bilder. Jeg har nesten aldri vært der om vinteren før så jeg syntes det hadde vært spennende å hatt noen bilder hengende der så når jeg er der om sommeren så kan jeg se hvor fint det er om vinteren. Jeg tenkte jeg skulle ha to bilder hengende på veggen der og jeg likte dette selv. Men er litt spent på hva andre syntes. Det jeg er litt redd for selv er at det er for mye snø og bildet er for hvitt. Og om himmelen ser naturlig ut og om det er for mye/for lite kontraster? På forhånd takk. Erlend. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Jeg syns hytta blir litt borte i bildet. Det blir liksom mest bildet av "veien til hytta" dette. For meg som ikke har noe forhold til stedet så blir det til at jeg må lete etter hytta med veien som referanse. Hadde du ikke skrevet at den var der er det ikke sikkert jeg hadde lagt merke til den. ..... edit:_ sr jo nå at bildet heter nettopp "veien til hytta".. Endret 15. mars 2009 av pybalto Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Synes egetlig det ser bra ut teknisk, men kompen blir litt kjedelig synes jeg... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ville kanskje vært bedre med kamera lavere og nærmere en av brøytekantene? Lenke til kommentar
celebos Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Takk for konstruktiv kritikk Er ikke så mye jeg får gjort om igjen på det bildet nå, men da kan jeg gjøre det annerledes nestegang:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå