Tobba17 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg og dama har hatt sex rundt en 5-6 ganger nå, og problemet mitt er å holde ut.. Vi holder liksom på i et par minutter også pluselig kommer det for meg..Jeg har prata ut med hun om dette osv om at det kan komme seg og slik, men er det slik egentlig? Er det noen som har noe tips for å holde ut eller noe sånt.. Eller vil det komme seg? Har liksom merket en liten forbedring og men.. (og ja, har lest rundt på forumet etter svar men finner ingenting som liksom er det jeg vil ha svar på) du kan jo som sagt runke ett par ganger før du skal til sengs med dama eller hun kan starte med å gjøre noe annet med deg først, så venter du ett par minutter før dere begynner. (; Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Merkelige greier detta.. Før var det ALLTID dama som kom først, nå er det ALLTID meg.. Kan vell bare være inne i en periode eller noe sånt? Enten eller så gjør jeg dårligere jobb med dama nå enn før xD Kanskje dere har mindre oppvarming nå? =) Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Merkelige greier detta.. Før var det ALLTID dama som kom først, nå er det ALLTID meg.. Kan vell bare være inne i en periode eller noe sånt? Enten eller så gjør jeg dårligere jobb med dama nå enn før xD Kanskje dere har mindre oppvarming nå? =) Tror egentlig ikke det men er ikke noe stort problem.. vi koser oss og tar det som det kommer ;P (tok du,n? xD neida) Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg tenkte på bilen min. Det funket ikke så bra. Fin bil? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Langt ifra. Alt for dyktig dame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg