Gjest Guest_GJEST1_* Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg og dama har hatt sex rundt en 5-6 ganger nå, og problemet mitt er å holde ut.. Vi holder liksom på i et par minutter også pluselig kommer det for meg.. Jeg har prata ut med hun om dette osv om at det kan komme seg og slik, men er det slik egentlig? Er det noen som har noe tips for å holde ut eller noe sånt.. Eller vil det komme seg? Har liksom merket en liten forbedring og men.. (og ja, har lest rundt på forumet etter svar men finner ingenting som liksom er det jeg vil ha svar på) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Du finner ingen svar fordi det ikke finnes noe gode svar på dette. Det hele er psykisk, så du kan prøve å tenke på noe usexy, men som regel går dette over når man blir eldre og forhåpentligvis mer erfaren. Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Nappe løken en 4-5 ggr et par timer før akten pleier å øke utholdenheten betraktelig... ;-) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Kva med å fortsetje og ta ein ny runde? Lenke til kommentar
Grix Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 .. Nah, prøv å få hun til å suge deg først. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Tenk på bestemor imens. Vel, ikke gjør det, men man blir ofte ekstra opphisset av utseendet til den man gjør det med, spessielt om man er forelsket i vedkommende, noe du er. Men det finnes ingen konkret løsning på det, uheldigvis. masturbere på forhånd vil også hjelpe, så klart. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 En ting er å først knulle, så vente litt og knulle igjen, da varer det gjerne lenger. En annen mulighet er at hun runker deg såpass lenge at du rett og slett blir litt nummen i køllen, om du klarer det uten at det går for deg. 1 Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 du har vell den motsatte tingen til problemet mitt. JEG KOMMER ALDRI UNDER SEX!!!! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Vis du runker en del før akten kommer du til og holde lenger! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Den klassiske amerikanske løsningen er å tenke på baseball, fordi det går så rolig og det er så lite sexy å tenke på. Jeg tenkte at det bare var tull, men nylig tenkte jeg å forsøke for å se hvordan det ville gå. Jeg merket at jeg ikke var langt unna, jeg begynte å tenke på baseball og kom litt inn i "kampen", og innse etterhvert at jeg ikke bare hadde roet meg ned i forhold til å nærme meg orgasme, men også måtte jobbe meg litt opp til den igjen. Det funker overraskende bra, jeg tror det må bli en fast greie fremover. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg tenkte på bilen min. Det funket ikke så bra. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 du har vell den motsatte tingen til problemet mitt.JEG KOMMER ALDRI UNDER SEX!!!! Nå vet jeg ingenting om dine seksuelle erfaringer, men med tanke på at du er 15 år, tror jeg ikke du skal bekymre deg så mye for det Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 du har vell den motsatte tingen til problemet mitt.JEG KOMMER ALDRI UNDER SEX!!!! Nå vet jeg ingenting om dine seksuelle erfaringer, men med tanke på at du er 15 år, tror jeg ikke du skal bekymre deg så mye for det En ting.. Dere over 16 år burde slutte å "undertrykke" (eller noe sånt) Vi som er under 16 år.. Det kan jo være andre grunner.. Som venner av meg har sakt, og jeg selv mener. Er at Kondomen er trang! Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Tør vel ikke? De fleste under seksten får av helsesøster ved skolen og slikt no. De er ofte beregna på... mindre mennesker. De tør ikke kjøpe selv. Jeg er bare seksten selv, så ikke misforstå. Men jeg kjøper i det minste. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Dessutan er hovudet den største aktøren. Trang kondom kan sjølvsagt bidra negativt, men om alt stemmer i hovudet skal det mykje til å ikkje komme. Endret 15. mars 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg og dama har hatt sex rundt en 5-6 ganger nå, og problemet mitt er å holde ut.. Vi holder liksom på i et par minutter også pluselig kommer det for meg..Jeg har prata ut med hun om dette osv om at det kan komme seg og slik, men er det slik egentlig? Er det noen som har noe tips for å holde ut eller noe sånt.. Eller vil det komme seg? Har liksom merket en liten forbedring og men.. (og ja, har lest rundt på forumet etter svar men finner ingenting som liksom er det jeg vil ha svar på) Prøv å stramme "tissemuskelen", den muskelen du bruker når du "holder deg". Når du har gjort det en god stund, ta et vått håndkle over benner'n og løft den opp og ned. Så på det sexprogrammet med Tracy Cox... Da snakka ho om det. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 "Slikkepauser" er en winner for meg. Og også ikke bare fokusere på å gjøre det lenger for deg, men at det går fortere for henne. Snakk med dama, finn ut hvilke stillinger hun liker best etc. Chillern når man kommer samtidig med dama, eller når hun kommer før deg Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Skreiv litt om dette for en stund siden, håper det kommer til nytte https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13253747 Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Merkelige greier detta.. Før var det ALLTID dama som kom først, nå er det ALLTID meg.. Kan vell bare være inne i en periode eller noe sånt? Enten eller så gjør jeg dårligere jobb med dama nå enn før xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg