Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Røykestopp produkter som virker?

Gjest Røykeren

Anbefalte innlegg

Gjest Røykeren

Har dere noen linker til røykestopp produkter?

For omtrent en mnd siden søkte jeg på google, og fant en spray, der du fikk tilbake pengene hvis du ikke klarte og slutte. Tenkte å kjøpe den, men finner den ikke igjen :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en bok jeg vet om som vist nok skal være, som jeg har blitt fortalt fantastisk god.

Det var en venninne av minmor som leste den først, og klarte å slutte plent uten store problemer etter å ha lest denne. Mannen hennes leste boken etter henne og sluttet like lett. Deretter leste min onkel denne boken og ble røykfri som de andre. Min mor leste så boken og stumpet røyken også hun. Min mormor og morfar leste så deretter boken og sluttet med røyken også dem.

Jeg vet dessverre ikke hva boken heter og har ikke lest den selv.

Det jeg har blitt fortalt er at den er bra skrevet og går inn på psyken istedet for den der skremselpropagandaen som de fleste andre bruker. Skal se om jeg kan få navnet på denne boken. Jeg vil ikke tro du gvil tape noe på å lese denne boken, antaglivis kan du sikkert få leie denne gratis på biblioteket. Alt å tjene og ingenting å tape på denne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...