Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg lurer på visst du har Full HD 52" LCD er det bra til PC bruk tenker siden skjermen blir så stor ?? Jeg har ikke tenkt og kjøpe, men lurer bare Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 skal man ha en lcd tv til pc så er fullhd minimum uansett om det er 32" eller 70" for min del Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg bruker en HD-Ready nu .. Den funker fint, men har tenkt og oppgradere en gang i fremtiden Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Husk at med så høy oppløsning er det ikke sikkert at man klarer å lese en dritt på litt avstand. Teksten er ikke akkurat stor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 En vist du sitter like nært som jeg gjør nu ?? Jeg sitter ca 1 meter fra en 32" som jeg bruker som PC kjører den mest på spill og det funker jævli bra Men må man ikke nesten ha en jævli god PC for og kunne kjøre PC spill på 1080P ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå