Nitrius Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 ja! jeg trykka på det! også plutselig så sto maskinene helt stille i 10 sek cirka og plutselig så datt skjermoppløsninga ned til 640X 420 eller hva det var! hva er dette hvorfor skjedde dette! jeg måtte skru maskinen av og på for å få tilbake det til normalt! :x håper noe av dere vet! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 eller jeg tror jeg vet hva det er! ja ja! catalyst 3.3 skal fikse dette! så jeg får bare håpe at dette ikke skjer igjen og så instalere 3.3 når den kommer jeg! men synd at det skulle skje da! jeg som trodde jeg ikke skulle få problemer men men! :-? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 hey! hvordan funker pc'n din á? tenkte jeg skulle kjøpe nesten lik. ta en titt i denne tråden: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=848710#848710 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 pc min er HEL RÅ! det er bare at radeon 9700 har et porblem med f.eks det hovedkortet mitt! men snart kommer catalyst 3.3 ut og det skal vist fikse det! eller istede for å laste ned den kan man slå av Fast Writ!! ja det er alt jeg vet! Pc er helt perfekt spør du meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå