Gå til innhold

Valg av park snowboard?

Anbefalte innlegg

halo! jeg er en gutt på 17 år fyller 18 snart. Jeg er veldig glad i å stå på brett men er litt usikker på valg av nytt brett. Jeg kjører nå Santa cruz Allstar 2006 mod, forsåvidt veldig fornøyd med det men er litt for kort og har mer lyst å på et så kalt "park" relatert brett. Jeg er nå en smule lei av og bare kjøre nedover bakker, noen små hopp osv. Freestyle i park, rolig fart, tricke av gåre har vekket stor interesse hos meg. Har dere noen forslag til et bra brett til denne type riding?

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Hvis du fortsatt er på jakt etter et brett for park bruk vil jeg anbefale Bataleon Fun.Kink

Bataleon Boards

Bataleon benytter seg av TBT, som kort fortalt går ut på at brettene ikke er helt flate under som gir flere fordeler. Merk deg at dette ikke er reversed camber og de andre påfunnene til andre selskaper som kan være positivt for enkelte typer kjøring, men som har mangler i forhold til et flatt brett og enda større mangler sammenlignet med et TBT brett.

Hvis du er skeptisk anbefaler jeg deg å teste et bataleon brett, tidligere har de vært flinke til å ha demoer i bakken flere steder, men vet lite om hvordan det er nå. Meget mulig du kan få testa et på folgefonna i sommer om du skal dit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...