flyKSU Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Da jeg ikke kan påstå at jeg har laget templaten jeg bruker på nettsiden helt fra grunnen av selv ser det ikke ut til at denne tråden passer inn under "websidekritikk". Men jeg ønsker fremdeles tilbakemeldinger og kritikk, så håper det ikke blir helt feil å poste denne tråden her i stedet Jeg driver et uoffisielt nettsted for Kristiansund lufthavn, med informasjon. bilder og slikt rundt flyplassen. Formålet med siden er å samle mest mulig informasjon på ett sted, i tillegg til å tilby en mye mer oppdatert portal en hva f.eks. Avinor gjør, da deres sider for hver enkelt flyplass foruten OSL er heller dårlige. Dere har sikkert sett mine innlegg her tidligere der jeg spør om diverse koder, hjelp til å få satt i gang yr's værvarsel osv. Da kan dere jo se resultatet av all spørringen her Vil anbefale å prøve ut flyradaren, som du finner om du scroller litt ned på startsiden. Den viser omtrent alle kommersielle fly i luftrommet mellom Ålesund og Bodø sin mer eller mindre eksakte possisjon. (med 1 minutts forsinkelse) Verdens største passasjerfly, Airbus A380 krysser over Ålesund/Molde daglig. Uansett, hva jeg ønsker tilbakemelding på er oppsett, ryddighet, helhetsinntrykk, funksjonalitet av tjenester, innhold osv. Ta en titt, og skriv noen ord så blir jeg veldig glad Siden: www.kvernberget.net Endret 14. mars 2009 av flyKSU Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Som allerede uttalt er dette en "Template", å gi kritikk blir derfor litt vanskelig da du ikke har laget dette selv. "Templaten" du bruker er fin, ryddig og oversiktlig. Typografien er også fin, med godt valg av skrifter (fonter), det eneste jeg synes var litt rotete, var meny og logo. Valideringen din resulterer forresten i feilmeldinger. Errors found while checking this document as XHTML 1.0 Strict! Noe å jobbe med. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 1: Å ha store bokstaver i title ser lite profesjonelt ut, og er vanskeligere å lese 2: Konvensjon har det at språk er oppe til høyre på siden 3: Transocean Arctic? Er det en plass? Eller et selskap? 4: Nei, jeg har ekstremt lite lyst til å åpne ny side for å se på resultatene av en poll jeg ikke bryr meg om 5: Gah! Reklame! (Litt min feil da jeg ikke får brukt preferert nettleser nå, men fortsatt..) 6: På nyhetssakene (som faktisk er veldig pent satt opp) vil jeg kunne trykke på tittel og bilde (for å lese resten av saken, men det skjønte du jo, ikke sant?) 7: Revurder og eksperimenter med den gråe saken helt nederst Lenke til kommentar
flyKSU Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 1: Å ha store bokstaver i title ser lite profesjonelt ut, og er vanskeligere å lese2: Konvensjon har det at språk er oppe til høyre på siden 3: Transocean Arctic? Er det en plass? Eller et selskap? 4: Nei, jeg har ekstremt lite lyst til å åpne ny side for å se på resultatene av en poll jeg ikke bryr meg om 5: Gah! Reklame! (Litt min feil da jeg ikke får brukt preferert nettleser nå, men fortsatt..) 6: På nyhetssakene (som faktisk er veldig pent satt opp) vil jeg kunne trykke på tittel og bilde (for å lese resten av saken, men det skjønte du jo, ikke sant?) 7: Revurder og eksperimenter med den gråe saken helt nederst Takk for tilbakemeldingen Prøve å svare etter beste evne her. 1: Godt mulig, jeg skal se på det. 2: Språkvalget må endres på, det er jeg fult klar over. 3: Transocean Arctic er en oljerigg. Det går helikoptre ut til div. oljeinstallasjoner fra heliporten på Kvernberget. 4: Mine PHP-kunnskaper er såppas råttne at det var det beste jeg fikk til 5: Joda... 6: Skal prøve... 7: Mener du da eksperimentere med farger, eller har du noe annet i tankene? Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 7: Mener du da eksperimentere med farger, eller har du noe annet i tankene?Eksperimentere med størrelse. Evt. fjerne hele greia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå