sdf123 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Noen som vet om dem viser alle kampene hver runde, slik at man kan få sett alle kampene og ikke bare 2-3 som dem viser i løpet av en uke? Lenke til kommentar
TangoDown Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Som det står på VG Nett Live-siden, så kan du se alle kampene i Tippeligaen. Men skal du få årskortet til 499,- må du være kjapp, etter klokken tolv må du punge ut veiledende pris á 999,- for årskortet. Fulgte selv med B/G - FFK på VG i dag, og i motsetning til andre har jeg lite å utsette på kommentatoren. Noe som sikkert kunne vært en smule bedre, er oppløsningen på videostrømmen. Endret 15. mars 2009 av BravoLima Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det er SØPPEL kvalitet, så jeg priser meg lykkelig over at TV2 Sport fikk rettighetene i siste liten Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg kjøpte i går hos vglive til 499, genialt sier jeg! Kvaliteten er ikke like bra som vanlig digitalt tv signal, men på min 42" så det ikke galt ut. I tillegg er brukervennligheten kanon bra! Så kan absolutt anbefales. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Hakker det hos andre nå under sandefjord - brann kampen? Lenke til kommentar
TangoDown Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 En aldri så liten korreksjon til meg selv. Introduksjonsprisen gjelder naturligvis til 15. april, ikke mars som jeg innbilte meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå