iNorris Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg har et problem når jeg starter Messenger (nyeste). Etter noen sekunder kommer det opp en melding om at Windows Live Messenger har et problem og må lukkes. Jeg har aldri hatt slike problemer før, det skjedde etter at jeg oppdaterte. Se vedlagte bilder. Takk Lenke til kommentar
KamelTjuv Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Jeg har et problem når jeg starter Messenger (nyeste). Etter noen sekunder kommer det opp en melding om at Windows Live Messenger har et problem og må lukkes. Jeg har aldri hatt slike problemer før, det skjedde etter at jeg oppdaterte. Se vedlagte bilder. Takk Har akkurat samme problemet, lastet ned den nye nå nettopp og nå klarer jeg ikke å logge på... Lenke til kommentar
arZic Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Bruker du styler til windows av noe slag? Hvis det er tilfellet, så er det på grund av en prosess msn kjører i bakgrunnen (husker ikke hva det heter) som blir installert med det nye msn... Styler prøver å endre på denne eller msn og det fører til feilmeldingen... Fikk også feilmelding etter jeg instalerte nye msn, men bare la bort mellingen og kan bruke msn. Lukkes først når man trykker "send" eller "ikke send" Googlet problemet litt og fant ut at man kunne bare legge denne prosessen inn i styler programmet til å bli ignorert. Etter det ble problemet borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå