Espen1990 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 har akurat kjøpt meg et billig og greit hjemme kino anlegg (Sony hjemmekino DAVDZ260) men klarer ikke å få lyden ut på PC3. prosjektoren og forsterkeren har begge bare 1 HDMI utgang vet ikke om jeg må ha flere utganger for å kjøre PC3 og forsterker samtidig på prosjektoren så lurte på hvordan jeg skal få både lyd og bilde på prosjektoren med bare 1 HDMI utgang btw har "Digital Optival Audio Cabel" som kobler sammer PC3en og forsterkeren men den over fører vel ikke lyd.... plz hjelp trenger lyd!!!!!!!!! takk Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Da kobler du den optiske kabelen din fra Ps3 --> forsterker. Husk på å sett lydinnstillingene dine på PS3'en til Optisk-ut. Også kobler du HDMI fra PS3-->Prosjektor og setter bildeinnstillingene til HDMI-ut Lenke til kommentar
Espen1990 Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 fikk det til og virke takk for svaret var til god hjelp:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå