Gå til innhold

Hvordan bytte navn på xbox 360 profilen min?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

800 poeng for å bytte navn??!?!!?

Helt sykt.

 

Betale for å bytte spillernavn -.-

 

Edit: Trodde det var gamescore jeg, er det sånne poeng du må kjøpe i butikken?

 

Så hvis jeg har et upassende navn også vil jeg spille på xbox live da så må jeg betale for å bytte navn. F... MS

Endret av Gryterett
Lenke til kommentar
800 poeng for å bytte navn??!?!!?

Helt sykt.

 

Betale for å bytte spillernavn -.-

 

Edit: Trodde det var gamescore jeg, er det sånne poeng du må kjøpe i butikken?

 

Så hvis jeg har et upassende navn også vil jeg spille på xbox live da så må jeg betale for å bytte navn. F... MS

 

Så, du skrev inn et navn som strider mot ToU og du blir sur fordi MS ikke fikser opp i at du har gjort en ting du ikke skulle?

 

Utdrag av punk 5 fra ToU:

 

Opprette en spillerkode, avatar eller bruke tekst i andre profilfelter som kan støte andre medlemmer. Dette inkluderer kommentarer som ser ut som, høres ut som, betyr, hinter om, er forkortelser for, antyder eller knyttet til noe av det følgende: blasfemiske ord og uttrykk, seksuelle emner eller innhold, hatmeldinger (inkludert, men ikke begrenset til, rasistiske, etniske eller religiøse fornærmelser), narkotika eller ulovlige aktiviteter

Ja jeg blir sur pga det. Fordi MS skal ha betaling for alt de gjør. Er 2 år siden jeg lagde det navnet og har vokst litt siden den gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

M$ tjene penger på alt.. Trodde du virkelig at noe var gratis her i gården? :p

 

BTW:

Ca en gang annenhvert år kan du være så heldig at du får lasta ned en gratis theme.

Ca en gang annenhvert år kommer de med en storoppgradering av systemet som gjør at de 10-20 forige themene du betalte for ubrukelige i den nye oppgraderingen :)

Endret av Slettet+19283741
Lenke til kommentar
Å klø seg i huet over Microsoft er free of charge.

 

Man kan be 10 stk om å file compl. mot deg, da får du skifte nick gratis.

Kan noen bekrefte at dette er safe? Litt surt og bli bannet eller noe :ermm:

 

 

Joa, skal funke fett det :) Popper opp en melding når du logger på at du må skrive inn et nytt navn...

Lenke til kommentar
Å klø seg i huet over Microsoft er free of charge.

 

Man kan be 10 stk om å file compl. mot deg, da får du skifte nick gratis.

Kan noen bekrefte at dette er safe? Litt surt og bli bannet eller noe :ermm:

 

 

Joa, skal funke fett det :) Popper opp en melding når du logger på at du må skrive inn et nytt navn...

 

 

Kan vel mer eller mindre bekrefte at dette ikke funker. Prøvde dette på min alternative konto, med ca. 20+ complaints fra venner, uten noen som helst forandring.

 

Sikkert av den grunn, av at ikke idioter skal kunne påtvinge andre å måtte skifte gamertag, ufrivelig.

Kan sikkert stable sammen en 15-20 manns hobby klan, som kunne "Complainted" på hvem som helst en av oss måtte ønske... Det er vel for å beskytte andre, fra å ikke bli "missbrukt" slik.

Lenke til kommentar
Kjøp deg Ps3, så blir det meste mye billigere ;)

De fleste som har kjøpt 360, har betalt langt mere enn det en Ps3 koster, fordi MS skal ha penger for nesten alt... sikkert ikke lenge til de skal ha penger for RRoD rep heller.

Bull... Ps3 er mye dyrere i innkjøp og har ikke halvparten så mange spill.

Lenke til kommentar
Å klø seg i huet over Microsoft er free of charge.

 

Man kan be 10 stk om å file compl. mot deg, da får du skifte nick gratis.

Kan noen bekrefte at dette er safe? Litt surt og bli bannet eller noe :ermm:

 

 

Joa, skal funke fett det :) Popper opp en melding når du logger på at du må skrive inn et nytt navn...

Jeg har rundt 30 complaints, men har enda ikke fått skifta navn :/

Lenke til kommentar
Å klø seg i huet over Microsoft er free of charge.

 

Man kan be 10 stk om å file compl. mot deg, da får du skifte nick gratis.

Kan noen bekrefte at dette er safe? Litt surt og bli bannet eller noe :ermm:

 

 

Joa, skal funke fett det :) Popper opp en melding når du logger på at du må skrive inn et nytt navn...

Jeg har rundt 30 complaints, men har enda ikke fått skifta navn :/

 

Huff, og jeg som kun sa det der pga. du var helt fast bestemt på at det gikk selv om jeg sa nei. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...