JohnAmund Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Nokon som fylgjer med på serien Lie to Me? Sjølv meinar eg at det er ein meget bra serie, som ofte samanliknar med historiske/kjente personar, som t.d Obama, Bill Clinton osv... Promo @ Youtube Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Grei serie, ikke spesielt bra vil jeg si. Føler at du har sett serien ferdig etter første episode. Endret 14. mars 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
JohnAmund Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Tja, litt san CSI o.l. stil det. Du veit gjerne korleis det endar, men der er ofte ein tvist eller to. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 God start. Men jeg sovnet under den siste episoden som TV2 sendte. Kristin Halvorsen hadde vel "avsky-blikket" når Spetalen kalte henne uprofesjonell. Så selv om konseptet ikke bør tas 100% seriøst, så kan man jo ha det moro med det. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 God start. Men jeg sovnet under den siste episoden som TV2 sendte. Kristin Halvorsen hadde vel "avsky-blikket" når Spetalen kalte henne uprofesjonell. Så selv om konseptet ikke bør tas 100% seriøst, så kan man jo ha det moro med det. tror det kan være endel sant i det som de bruker i serien,men de gjør det nok mere spennende enn det ville vært i virkeligheten, grei serie uansett Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Interessant konsept syns jeg, og Tim Roth er jo en god skuespiller, men ikke noe ekstraordinært. Jeg følger iallefall halvveis med på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå