cripkilla Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 trenger hjelp til aa finne et elektronisk veggfeste som har mulighet til og dytte tvn utifra veggen og svinge den aller helst 90 grader har sett noen ifra vogel men den klarer bare 40grader noen andre som vet hvor jeg kan finne noe slikt eller om det er noen trikse maater aa faa det her til paa. saken er den at jeg vil ha tvn paa en sidevegg i stua som et bilde men naar jeg setter meg ned skal jeg kunne trykke paa en knapp saa vil tvn gaa utifra veggen og svinge 90grader mot meg takker for all hjelp Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Så en på tilbud på netshop eller var det komplett. husker ikke hvor mye den kunne snu seg men kanskje du kunne sjekke det ut selv. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 For øyeblikket kan man se den her, i nyhetsmailen til Netshop. Skulle gjerne ha linket direkte til produktet, men jeg blir kastet tilbake til forsiden når jeg prøver å klikke på det. Lenke til kommentar
cripkilla Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 sjekke ut den ifra samsung desverre saa er ikke den istand til og vris mer enn 20 grader h0yre/venstre :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå