weebl Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Vel i dag fikk jeg den nye mp3spilleren min i posten og nå har jeg fyllt den til randen med god musikk og fyllt batteriet og sitter og prøver den. det følger med et headset som er utrolig bra til å være bundled med mp3spilleren men jeg gikk for litt ekstra komfort denne gangen og slo på stortromma og kjøpte et akg k-518 dj som kom i går. for det første så er headsetet glimrende, sitter godt på hodet og har veldig god lyd, har sikkert hørt på musikk i det i 12 timer nå og er veldig fornøyd i tillegg til at det ikke er innspillt enda. og mp3spilleren har veldig bra lyd den også, det er en markant forskjell i fra den forige jeg hadde en creative zen 8gb. jeg har ikke fått sansen for de x-fi funksjonene som er med i den men har heller ikke oppgradert firmwaren til nyeste enda som skal ha fikset disse litt. jeg synes spilleren har en bedre kvalitetsfølelse enn det zen har og den er ikke mye større heller. batterikapasitet og mere kommer jeg med etter at jeg har prøvd ut spilleren mere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå