greiven Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hei. Har problemer med å koble til et trådløsnettverk på bærbaren min, får liksom ikke opp det "Trådløs nettverkstilkobling"-tegnet ned på start-linjen, men bare "Lokal tilkobling"-tegnet. Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan prøve å få fram det tegnet, evt. noe jeg kan gå innpå for å prøve å koble meg opp igjen? Det jeg gjorde for å få vekk det tegnet var at jeg deaktiverte det trådløse nettverket, så fikk jeg det ikke opp igjen. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
greiven Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Noen som har noe å komme med? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Spørsmålet er vel om du har Linux eller Mac operativsystem. Litt vanskelig å gi en guide som dekker alt. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Har Microsoft Windows. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det er mange versjoner av Windows... Du bør jo starte med å gå inn på nettverksinnstillinger og aktivere trådløsikonet ved å høyreklikke på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå