Jattajatta Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Må vel se den filmen, selv om jeg tviler på om den er noe særlig. Tipper den ikke når T2 til knærne engang, den var jo faktisk utrolig bra. (hvorfor begynnte jeg å tenke på telemark nå? ;-) ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Filmen lover godt men først er det X-Men 2 som kommer nå 30.april. Hurra for norge og så kommer Matrix Reloaded 15.mai og så kan vi tenke på Hulken og T3 som kommer engang i juni/juli Mye bra filmer på samlebåndet nu Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 hulken skal jeg IKKE se ... orginalt skal hulken være dobbel så stor som et vanlig menneske ... men ta en tiit på traileren .. han er like stor/større enn et hus .. jeg sier bare .. hvis de skal lage filmer basert på tegneserie figurer så MÅ be bruke en ressisør som leser tegneserier .. som Kevin Smith... han er jo 1337 også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 enig med deg der Kebab GUD. Han pælmer en tanks flere hundre meter. Yeah right Men jeg skal vel se den da jeg er en Marvel fans siden jeg var 3år 8) Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 that trailer gave me a woody gjett om jeg skal se den da Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 jaja.. den slår ikke Matrix Reloaded uansett Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 jaja.. den slår ikke Matrix Reloaded uansett hvordan vet du det? har du sett noen av filmene? eller bare sier du det pga at det er the matrix .. fjortissenes super film ? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 jaja.. den slår ikke Matrix Reloaded uansett hvordan vet du det? har du sett noen av filmene? eller bare sier du det pga at det er the matrix .. fjortissenes super film ? enig. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 eller bare sier du det pga at det er the matrix .. fjortissenes super film ? :o Vær så snill... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 jeg er snill og ærlig .. og det virker som _Ôrîon_ er enig Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Tviler på at filmen kommer til å være så bra siden de eg mener eg veldig viktige i filmen er borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå