b-real Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 http://www.apple.com/trailers/sony_picture...argeplayer.html Men quiktime Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 hvorfor @ QT ? QT er bra da .. on topic: SWEEEET! (fikk ekstra kick av å se den Lexus SC430 som hun gikk helt naken til ..) Lenke til kommentar
morfin Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Den filmen må jeg nok se ja Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 hvorfor @ QT ? QT er bra da .. on topic: SWEEEET! (fikk ekstra kick av å se den Lexus SC430 som hun gikk helt naken til ..) Quicktime suxx big time @ QT Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Nice,filmen må jeg bare se Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Det er en sånn må få med film Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Musikken som ble brukt i Ringens Brorskap-traileren? sweet... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 QT er bra da .. :o Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Fortsatt litt skeptisk til konseptet "dame-terminator" :o Får meg til å tenke på fatale filmer som feks. Species og Eve of Destruction. ...men men, blir nok noen heftige effekter og solid action og da er vel filmen reddet hehe Lenke til kommentar
fondus Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 kan noen lagre den og kode den om til avi sånn at jeg får sett den? gidder ikke innstallere real lame time... Lenke til kommentar
DukeNuke Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Visste dere at hun damen som spiller den onde Terminatoren, Kristina Loken er norsk? Hun er forresten rådeilig. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 ARNOLD RULES Håper denne blir like teit, usannsynlig og VOLDELIG som de andre Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 ARNOLD RULES Håper denne blir like teit, usannsynlig og VOLDELIG som de andre Hmm.. Det er jo ikke akkurat noe vits/digg å se en film som er 100% sannsynlig, voldfri og meningsfull. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Visste dere at hun damen som spiller den onde Terminatoren, Kristina Loken er norsk? den som enda ikke har fått med seg det må ha bodd i en hule det siste året kan noen lagre den og kode den om til avi sånn at jeg får sett den? gidder ikke innstallere real lame time... hva har Real med Quicktime å gjøre? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 kan noen lagre den og kode den om til avi sånn at jeg får sett den? gidder ikke innstallere real lame time... hva har Real med Quicktime å gjøre? ikke.no skulle jeg tro. ikke min feil at jeg skriver feil. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 hvorfor @ QT ? QT er bra da .. on topic: SWEEEET! (fikk ekstra kick av å se den Lexus SC430 som hun gikk helt naken til ..) Quicktime suxx big time @ QT Ikke vær dum a! QT er jo inn! Mediaplayer er vel det som suger. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Den Filmen MÅ jeg bare se! Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Håper dette er en film som kan hevde seg.. og ikke kun viser seg som en skuffende "attpåklatt". Traileren lover ikke mye - annet enn masse effekter (som kan være kewlt nok i seg selv). Lenke til kommentar
Gef Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Jeg skal se filmen uansett om folk sier at den ikke er så bra...må bare få med meg den siden jeg har sett de andre to... :wink: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 hvorfor @ QT ? QT er bra da .. on topic: SWEEEET! (fikk ekstra kick av å se den Lexus SC430 som hun gikk helt naken til ..) Skal se den filmen når den kommer, og ja det er bil med store B.QT er da greit nok det, kunne nå se filmen uten problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå