kommer Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Da jeg kjøpte CSS for noen dager siden så jeg at jeg kunne dele ut en gratis prøveperiode. Som varte i noen uker. Men nå finner jeg ikke ut hvor jeg kommer fram til den. Før var den på css my games linjen men nå er den altså ikke der. Noen som vet? Lenke til kommentar
DeQu Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hmm, er ikke sikkert du kan gi det. Pga vet selv (etter egen erfaring at jeg har masse spill så ser jeg innimellom at man kan gi ut en "gratis prøveperiode" men disse varer bare enkelte perioder, og vet spesielt at dette gjelder spillet "The ship". Så må nok skuffe deg.. Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Du kan gi et guestpass, det tror jeg varer i 3 dager.. Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Du kan gi et guestpass, det tror jeg varer i 3 dager.. mhm. Det fikk jeg med da jeg kjøpte source-pakka. Tror valget "Guestpass" ligger under en av neddroppsmenyene i steam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå