Aleks44 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Heisann Jeg har veldig lyst til å lære meg å screame, å lurer da på om noen her hvor man slal starte for å komme i gang Takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 skramz består av å rope veldig høyt. er vel egentlig ikke verre enn det. du vet slik du hylte som barn? prøv å gjør slik. funker finfint. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 haha, den "skrike-" planen din høyrest ikkje så bra ut, men "growling" bør la seg gjere Lenke til kommentar
Stubba Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Se på youtube etter filmer av Trivium, og lær deg teksten og syng med som med all sang. Lenke til kommentar
Aleks44 Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Screaming å growling er vel så og si det samme:) Men tenker mer på sånn All that Remains eller killswitch Engage aktig og ikke inhaling Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Growling: Screaming: Needless to say, screaming > growling Lenke til kommentar
Aleks44 Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Ingen her som har noen erfaring med screaming? =/ Lenke til kommentar
Rullestol-Tord Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ingen her som har noen erfaring med screaming? =/ Det ligger veldig i navnet. Du må bare gutse til å brøle mens du synger. Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ingen her som har noen erfaring med screaming? =/ mine skramz er slik: http://www.last.fm/music/indietrash/_/my+(...ucker?autostart og de består av høylytt roping. ikke verre. Lenke til kommentar
Oxydeous Skrevet 23. april 2015 Del Skrevet 23. april 2015 (endret) (Jeg vet dette kan godt være en død trå.) Jeg har en del kunnskap innen screaming Noe spesielt du vil vite? [edit1] For å komme i gang foreslår jeg at du: Varmer opp med å synge 3-4 sanger (Har ikke noe å si om du er dålig til å synge) Prøv å hark, som om du har noe gugg i halsen. Det er hva screaming er! Lag et langt hark, og da gjør du screaming! (PUST MED MAGEN!) Når det begynner å gjøre vondt, stopp, og vent til det ikke gjør vondt lengere. Du må lære deg å puste hardt ut med magen, ta i nesten som om du sitter på do. Ta også med deg en flaske med varmt vann. Endret 23. april 2015 av Oxydeous Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå