Gå til innhold

Gibme.com

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trist. :(

Det er alvorlig mangel på gode, norske spillsider. Å miste bare en av dem er verdt å sørge for. Hvis noen av de tidligere ansatte leser dette: Dere har min evige medfølelse og takknemlighet. Thumbs up for Gibme.com! :woot:

Lenke til kommentar

Gibme var den første norske spill siden jeg leste aktivt på men etter at jeg fant gamer.no synes jeg dere er bedre MEN det er VELDIG synd å miste en side som gibme siden med flere norske spill sider får man dekket flere nyheter.

kondolerer.

Lenke til kommentar

uff....ja.

Selv hadde jeg Gibme som startside, litt spillnyheter, så surfing. Det fine med de var at de oppdaterte masse i helegen også..ike bare i ukedagene..Forumet var desverre svært dødt. Var medlem der en gang, men ble for lenge borte....ble sletta.

Synd med å moste den, håper de står opp igjen. De eide jo www.tothegame.com også, tror jeg. Den må ha gått mye bedre enn gibme.

Det var ihvertfall en av overraskelsene de jobbet med så lenge her for en god stund siden nå.

Lenke til kommentar

Takker for all støtte og sympati. Å drive en norsk spillside er desverre vanskelig når viktige ting som jobb og utdanning står på dørene, og vi følte det ikke var noen vits i å fortsette på halvt gir, da det krever veldig mye arbeid å drive en slik side.

Ønsker Gamer.no redaksjonen lykke til videre med en meget bra norsk spillside, som sikkert kommer til å bli enda bedre fremover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...