Mikkel™ Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Tok en stille kveld med wow og cola jeg Faen som jeg har kasta bord livet mitt. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Bursdag min ble feiret med en rolig og edru kveld hos kjæresten. Det er sånn jeg liker det. Lenke til kommentar
Tinutt Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hadde bursdag på en mandag, og det var i tillegg en helligdag, så. Hadde besøk av en drittsekk. Men helgen etter drakk jeg vel. Noe jeg sikkert gjorde helgen før bursdagen min, og. Feira den ikke noe spesielt. Hvis jeg ikke husker helt feil, da. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg satt i kassa på kiwi og spurte ANDRE om legg, mwhahaha. Ble noe fyll og fanterier etterpå tho Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Har bursdag i morra, blir vel litt fyll, guitar hero og sånn med noen kamerater. Ikke på en mandag da, så drøyer det til neste helg. Lenke til kommentar
S..hh ahh a a ggrilla Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 18 års dagen min var den villaste kvelden i mitt liv. Fyrst stå eg opp tidleg for å hjelpe Kalvegodt med å melke kyra hans, der etter gjekk vi ned i bygda og kjøpte oss ei flaske brus og ein sjokkolade. Og når vi kom heim var det kveld. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ja eg hugsar det som om det var i går. Brænne Bringebærbrus og Melkerull. Lenke til kommentar
S..hh ahh a a ggrilla Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ja eg hugsar det som om det var i går. Brænne Bringebærbrus og Melkerull. gler meg til du vert 18. Då vert det dacapo!! Lenke til kommentar
introspector Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg tilbrakte min på flyplasser og ombord et fly på vei over atlanteren, mener jeg å huske... Lenke til kommentar
Amerika Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Er ikke 18 enda, men planen er å leie ett lokale med en kompis og kjøre en vill fest! Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg var alene med eksen min som det var blitt slutt med et par uker før. Mest tragiske bursdagen jeg har hatt. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 I dag vart eg 18, og det vart no faktisk ei lita markering. Køyrde ut til vindmølleparken saman med nokre kameratar og drakk øl opp på ein liten fjelltopp i stiv kuling. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 hadde fest hos onkelen til min daværende kjæreste.. endte opp på do etter tre øl (0.33l) og en rusbrus (alkohol-debut).. minnesverdig aften Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Det første jeg gjorde var og dra til polet og kjøpe meg en flaske likør faenskap. Fyren i kassa spurte etter leg og gratulerte meg med dagen! Så var det rett hjem, senere på dagen hadde vi en liten bursdagsfest med folk som ikke engang viste jeg hadde bursdag før senere på kvelden. Men styrta flaska med likør og tok meg noen øl, så var det ut på byen. husker ikke hva som skjedde i byen. Men på tur hjem fikk jeg værtfall en bursdagssang. Så var det rett på skolen dagen etterpå, 18årsdagen min var på en torsdag. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hadde ett bursdagsvors hjemme med noen klassekompiser, og stakk på byn for å feire med de vanlige vennene mine :0) Lenge siden nå hehe Lenke til kommentar
Yudanja Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 På Steak House i Washington, USA^^ 19årsdagen var enda bedre, det var i FNs generalforsamling i New York Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Blir ikke 18, før om nøyaktig to år. Mest herligste er at bursdagen er på en fredag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg gikk ut og spiste sammen med 20 håndplukkede venner, før de av oss som var over 18 dro den litt lenger. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg feiret med et lite grillparty med mine nærmeste venner hjemme hos meg, så dro vi senere ut med resten av gjengen, var natt til første i år Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Så neste år kan du risikere at du har bursdagen natt til 3.? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå