edge Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Gratulerer med overstått! Var ute med et fåtall kompiser på resturant og seinere bowling kvelden før dagen(fredag). Sto ved disken og telte sekunder til midnatt for å kjøpe min første lovlige pils, og fikk halv pris Dagen etter var det(altså lørdagskvelden), såvidt jeg husker(minnet fra DEN dagen er ganske faded) flatfylla med diverse folk i et hus ett eller annet sted. Var småfull til tirsdagen etter det.. Lenke til kommentar
zirkaye Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 På attenårsdagen min hadde jeg en gjeng hjemme hos meg. Spiste god mat og koste oss:) Lenke til kommentar
LittleMurky Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Min 18 års dag begynte med feiring lørdagen før jeg ble 18, med en fantastisk gøyal fest. På selve dagen ble det feiret med å skulke skolen, møte på lærere som ønsket meg en god bursdag, tattovering, kafé besøk med ei veninne, kjøpe røyk lovlig og spise på resaurant med familien. Rett og slett en meget vellykket bursdagsfeiring, som varte ca 3 dager. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Dro ut og spiste med dama, og ble snurt fordi jeg ikke ble spurt om leg når jeg kjøpte min ene øl. Maten var god, da. Banna bein. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Dumdum Boys spilte på bursdagen min, så ble sponset øl og billetter en torsdagskveld, ble deilig dritings og bommet på skolen dagenderpå med ca. 8 timer, våknet ikke hjemme om jeg husker riktig. Good times! Påfølgende lørdag ble det atomrangel der jeg husker alt men var i kanonform hele dagen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Dumdum Boys spilte på bursdagen min, så ble sponset øl og billetter en torsdagskveld, ble deilig dritings og bommet på skolen dagenderpå med ca. 8 timer, våknet ikke hjemme om jeg husker riktig. Good times! Påfølgende lørdag ble det atomrangel der jeg husker alt men var i kanonform hele dagen. Herlig med Dumdum på 18-årsdagen da Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Dumdum Boys spilte på bursdagen min, så ble sponset øl og billetter en torsdagskveld, ble deilig dritings og bommet på skolen dagenderpå med ca. 8 timer, våknet ikke hjemme om jeg husker riktig. Good times! Påfølgende lørdag ble det atomrangel der jeg husker alt men var i kanonform hele dagen. Herlig med Dumdum på 18-årsdagen da Var nydelig : D backstage også <:o ) Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Polet! Så god middag med endel venner, vors, ut på byen på det eneste utestedet med 18års grense, nacsjh! Ikke noe spektakulært. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Tror ikke jeg gjorde noe spes stor dag ut av 18dagen. Ble vel kanskje bare middag med familien elns ;p Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Full. Ehh, du var på homseklubb med meg. Ikke prøv deg. Jeg hadde en heidundranes fest. Husker ikke så mye av den, bortsett fra verdens fineste bursdagstale som jeg fikk. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Tror ikke jeg gjorde noe på dagen, men jeg feiret med å ta lappen dagen etterpå Lenke til kommentar
Skob Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hadde bursdag onsdag, så da var det på egon og spise med familien og samboern. Så fredag var det full fest med venner og drakk seg kanakas ja Var ikke mye liv ute på byen den natta, så dro tidlig hjem etter en tur på sub way Lenke til kommentar
Freckled Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 jeg feirer den på lørdag. først blir det lommemarked med venner som forhåpentligvis spanderer, så skal jeg rett på polet lovlig for første gang, og kjøpe røyk på rema bare fordi jeg aldri har turt å kjøpe der før. så skal jeg ha fest med pølser og drikkeleker. jeg blir tross alt bare 18. Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Blir 18 om 25 dager, altså 11.Mai. Gleder meg som et nyfødt barn som skal ut å smake på verden Noen som har noe forslag til hva man kan gjøre? xD Hadde tenkt og kjøre opp men det må nok vente noen dager, er en Mandag btw. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg spilte fotball med en kompis nesten hele dagen. Tror kanskje det var den roligste bursdagen min noensinne. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Røyka meg balleskakk med noen kompiser ute i naturen, was fun. edit: leif was here Endret 16. april 2009 av WD40 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Feiret ikke. Har ikke feiret bursdagen min på flere år nå (utenom å bestille en bløtkake av mamma.) Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 24. april 2009 Del Skrevet 24. april 2009 Trur ikke jeg gjorde noe spessiellt :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå