Gå til innhold

Hvordan feriet du 18.årsdagen?

JFM

Anbefalte innlegg

Gratulerer med overstått!

Var ute med et fåtall kompiser på resturant og seinere bowling kvelden før dagen(fredag). Sto ved disken og telte sekunder til midnatt for å kjøpe min første lovlige pils, og fikk halv pris :love:

Dagen etter var det(altså lørdagskvelden), såvidt jeg husker(minnet fra DEN dagen er ganske faded) flatfylla med diverse folk i et hus ett eller annet sted. Var småfull til tirsdagen etter det.. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min 18 års dag begynte med feiring lørdagen før jeg ble 18, med en fantastisk gøyal fest. På selve dagen ble det feiret med å skulke skolen, møte på lærere som ønsket meg en god bursdag, tattovering, kafé besøk med ei veninne, kjøpe røyk lovlig og spise på resaurant med familien.

Rett og slett en meget vellykket bursdagsfeiring, som varte ca 3 dager.

Lenke til kommentar

Dumdum Boys spilte på bursdagen min, så ble sponset øl og billetter en torsdagskveld, ble deilig dritings og bommet på skolen dagenderpå med ca. 8 timer, våknet ikke hjemme om jeg husker riktig. Good times! Påfølgende lørdag ble det atomrangel der jeg husker alt men var i kanonform hele dagen.

Lenke til kommentar
Dumdum Boys spilte på bursdagen min, så ble sponset øl og billetter en torsdagskveld, ble deilig dritings og bommet på skolen dagenderpå med ca. 8 timer, våknet ikke hjemme om jeg husker riktig. Good times! Påfølgende lørdag ble det atomrangel der jeg husker alt men var i kanonform hele dagen.

Herlig med Dumdum på 18-årsdagen da :dontgetit:

Lenke til kommentar

Herlig med Dumdum på 18-årsdagen da :dontgetit:

Var nydelig : D backstage også <:o )

Lenke til kommentar

Hadde bursdag onsdag, så da var det på egon og spise med familien og samboern. Så fredag var det full fest med venner og drakk seg kanakas ja :D Var ikke mye liv ute på byen den natta, så dro tidlig hjem etter en tur på sub way :p

Lenke til kommentar

jeg feirer den på lørdag. først blir det lommemarked med venner som forhåpentligvis spanderer, så skal jeg rett på polet lovlig for første gang, og kjøpe røyk på rema bare fordi jeg aldri har turt å kjøpe der før. så skal jeg ha fest med pølser og drikkeleker. jeg blir tross alt bare 18.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...