Gå til innhold

Hvordan feriet du 18.årsdagen?

JFM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drakk hjemme med 7 venner / naboer / bekjente. Var vel bare tre gode venner, dama jeg prøvde meg på, venninna hennes, en nabo og en fyr som alltid hang seg på meg hva enn jeg gjorde fordi han prøvde seg på søstra mi.

Jeg hadde planlagt stor fest, men de fleste venna mine hadde andre planer enn å feire bursdagen min. Ja ja :p

Irriterer meg at jeg ikke ble spurt om leg da jeg kjøpte øl og sigg, ble derimot gratulert med dagen av kassadama, selv om jeg ikke visste hvem det var oO

Lenke til kommentar
Haha. Ble ikke det veldig dyrt?
Er naa selvfölgelig alltid noen som har litt mer penger enn de egentlig trenger :p

Haha, nei eg er ikkje noke bærumsmatteriale ;)

1000 kroner natta. Måtte leie 2 dager siden det måtte rydding til dagen derpå(tok godt 6-7 timer :( )

Gjestene "sponset" det med 50 kr kver :)

Var eit stort lokale med bl.a. Gymsal der vi hadde 2 store høgtalarar og datamaskin med musikk, også fleire andre lokaler der folk kunne snakke og hygge seg. Kan vel sei det var UTRULEG morro kveld :)

Edit: For å ikkje gløyme vennane som var med å gjere det mulig :)

Endret av Tygg3n
Lenke til kommentar
helt vanlig dag. Tok meg en røyk og feira det og prøvde å kjøpe meg en fatøl på butikken men da fikk jeg vite at jeg måtte være 18 år og 1 dag gammel for å kjøpe :S. Så dagen etterpå reiste jeg på hotellet og drakk til jeg spydde. ;)

Kva er det for noko tull?! MÅ jo være bullshit :S

Lenke til kommentar

Blei atten på en onsdag, stakk på polet og kjøpte en kartong vin etter skolen og fikk gratulasjon av dama i kassa. Gikk ut og spiste indisk seinere på dagen, og så Bienes Hemmelige Liv på kino. Fredag hadde jeg det koselig i familieselskap, og lørdagen hadde jeg ti venninner på besøk og spiste asiatisk og drakk oss fulle.

Hadde egentlig grua meg til å bli atten, men det viste seg å bli den fineste uka jeg har hatt på lenge. :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...