JFM Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Mora mi er ikke her. Jeg bor alene på hybel... Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Leide lokale og hadde ein fest med 160 inviterte, leide inn 5-6 vakter og holdt det gående til 3-4 tida på natta fantastisk! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Leide lokale og hadde ein fest med 160 inviterte, leide inn 5-6 vakter og holdt det gående til 3-4 tida på natta fantastisk! Haha. Ble ikke det veldig dyrt? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Haha. Ble ikke det veldig dyrt?Er naa selvfölgelig alltid noen som har litt mer penger enn de egentlig trenger Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Drakk hjemme med 7 venner / naboer / bekjente. Var vel bare tre gode venner, dama jeg prøvde meg på, venninna hennes, en nabo og en fyr som alltid hang seg på meg hva enn jeg gjorde fordi han prøvde seg på søstra mi. Jeg hadde planlagt stor fest, men de fleste venna mine hadde andre planer enn å feire bursdagen min. Ja ja Irriterer meg at jeg ikke ble spurt om leg da jeg kjøpte øl og sigg, ble derimot gratulert med dagen av kassadama, selv om jeg ikke visste hvem det var oO Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Haha. Ble ikke det veldig dyrt?Er naa selvfölgelig alltid noen som har litt mer penger enn de egentlig trenger Haha, nei eg er ikkje noke bærumsmatteriale 1000 kroner natta. Måtte leie 2 dager siden det måtte rydding til dagen derpå(tok godt 6-7 timer ) Gjestene "sponset" det med 50 kr kver Var eit stort lokale med bl.a. Gymsal der vi hadde 2 store høgtalarar og datamaskin med musikk, også fleire andre lokaler der folk kunne snakke og hygge seg. Kan vel sei det var UTRULEG morro kveld Edit: For å ikkje gløyme vennane som var med å gjere det mulig Endret 24. mars 2009 av Tygg3n Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Blit 18 7. mai, og da går vel turen til Stravinsky for å drikke Champagne natten lang. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Var vel hjemme med en kompis fordi det var fredag, så lørdagen så stakk vi på utested hvor jeg brukte circa. 1500kr på shots og ble ikke full en gang. Man tåler litt for mye. O_o Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Fikk billappen da så ble noen mil bak rattet Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Samla 40 kompiser, lagde ett heidundrandes vorspiel, dro så på leid utested med mer eller mindre bare bekjente. Var en spesielt hyggelig kveld Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Skole -> Jobb -> Hjem for å sove Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 helt vanlig dag. Tok meg en røyk og feira det og prøvde å kjøpe meg en fatøl på butikken men da fikk jeg vite at jeg måtte være 18 år og 1 dag gammel for å kjøpe :S. Så dagen etterpå reiste jeg på hotellet og drakk til jeg spydde. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 helt vanlig dag. Tok meg en røyk og feira det og prøvde å kjøpe meg en fatøl på butikken men da fikk jeg vite at jeg måtte være 18 år og 1 dag gammel for å kjøpe :S. Så dagen etterpå reiste jeg på hotellet og drakk til jeg spydde. Kva er det for noko tull?! MÅ jo være bullshit :S Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Det er ikke det. Helt sant, faktisk. Men jeg veit ikke hvor mange som faktisk følger det. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Morsomt. Litt over 11 måneder til jeg blir 18, har ikke akkurat starta å planlegge nei, nei. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg og to kompiser satt og drakk... Jeg ble ganske full... Lenke til kommentar
neadii Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Hadde familiebursdag jeg da. Dro på en fin restaurant og koste oss med kake og kaffe hjemme senere. Fin bursdag. "Feiret" med noen venner uka etter. Var litt moro, fordi jeg måtte skaffe dem drikke. xD Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Blei atten på en onsdag, stakk på polet og kjøpte en kartong vin etter skolen og fikk gratulasjon av dama i kassa. Gikk ut og spiste indisk seinere på dagen, og så Bienes Hemmelige Liv på kino. Fredag hadde jeg det koselig i familieselskap, og lørdagen hadde jeg ti venninner på besøk og spiste asiatisk og drakk oss fulle. Hadde egentlig grua meg til å bli atten, men det viste seg å bli den fineste uka jeg har hatt på lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå