Nostalgisk Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Var vel på fylla med noen venner. EDIT: Jeg husker at jeg ikke ble spurt om leg på utesteder. Typsik. jeg blir alltid spurt,selv om jeg er 20år...............faen. om noen år vil det heldigvis være et kompliment at jeg ser yngre ut enn jeg faktisk er. Lenke til kommentar
Capria Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Vel, jeg blir spurt nå, uansett Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Kanskje jeg skal ha en barnebursdag. hatter, duker mann kan tegne på, gele med sugerør, sette hale på eselet. Hvis ikke, så blir det vel å chille med de nærmeste vennene. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Bor i en bygd, så jeg og 2 venninder som hadde bursdag på noe lik tid leigde et stort lokale og sendte ut rykte til alle folka vi kjente. Endte opp med at jeg kabbet halv 1 menst resten av folka trasha bygget som vi måtte vaske dagen derpå.. Men fikk masse gaver da. Flott feiring sånnsett. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Blir 18 den 28. mai, og har hatt planane klare lenge: Endret 15. mars 2009 av Kalvegodt Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Satt å så på "Manowar - Hell On Earth IV" med kamerater og øl! Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 jeg håper noen vil spille Alice Cooper - I'm eighteen for meg Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg var på jobb. Kunne ikke vært mer deprimerende måte å feire dagen på. Men gikk ut dagen etter og feiret med kjæresten. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Fikk besøk fra Sverige, måtte stikke fordi jeg hadde forbikjøringstime, kom hjem og åpnet litt pakker, snakket med besøket og la meg til slutt for å sove. Flott dag, akkurat som alle andre dager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg feiret på ingen måte. Satt hjemme og slappa av, men så kom en kompis innom og dro meg med for å spise pizza. Så kjøpte jeg min første lovlige utepils... Nesten som en vanlig dag, bare at jeg kjøpte meg pils i stedet for cola. Har aldri følt for å feire bursdagene mine noe spesielt, da jeg ser ingen grunn til å hedre meg selv på noe vis. Men men. Så klart dersom noen spør om jeg vil finne på noe ekstra den dagen, så sitter jeg ikke hjemme og sturer på trass. =) Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Vel. Feirer sjelden bursdagene mine noe særlig utover god middag og kake. 18-årsdagen ble imidertidig "feiret" på byen, noe som var overraskende kjedelige greier Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 ikke noe særlig, ble nesten deprimerende kjedlig på 18års dagen... Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 dro på rimi for å kjøpe øl og ble spurt om leg dro deretter til en kamerat og satt der og drakk til langt på natt Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Ble atten på en onsdag eller noe. Stakk på polet og spleisa på den billigste flasken med sjampiss som jeg og noen venner fant. Kjøpte så en pakke med røyk og noen seksere med øl. Vi styrtet nedpå sjampissen, jeg knuste den så dekadent jeg kunne med røyk i ene hånden og flasken i den andre. Styrtet så nedpå noen øl, husker ikke hvor mange men det ble noå et par. Alrmen på mobilen gikk og jeg tok syvbussen hjem til mamma, pappa, to brødre og kake. Kozelig dag! Endret 17. mars 2009 av J@cob Lenke til kommentar
Minus Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Tok sertifikat, dro på jobb noen timer og så kjørte jeg og kjæresten rundt og rundt i byen resten av kvelden. Endret 17. mars 2009 av Minus Lenke til kommentar
Petter Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hmm... tenke.. tror ikke jeg gjorde en dritt.. feiret et par helger senere da.. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 vet hjemme med familien. spiste god mat osv. ikke no spess Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 dro på rimi for å kjøpe øl og ble spurt om leg Åh? Gratulerte kassereren? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Blir 18 førstkommende søndag. Har planer om å invitere over noen venner på lørdag for å drikke litt. Har fått skaffa sprit (bare 22% ) Tror dere at jeg, som 17 åring, klarer å kjøpe øl på lørdag på ICA? Alså kjøpe dagen før jeg blir 18. Hva sier jeg eventuelt om de ber om leg? Endret 24. mars 2009 av JFM Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Spør moren din om hun kan kjøpe eller noe da. og si at du skal vente til etter kl: 00.00 med å drikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå