Gå til innhold

Hvordan feriet du 18.årsdagen?

JFM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bor i en bygd, så jeg og 2 venninder som hadde bursdag på noe lik tid leigde et stort lokale og sendte ut rykte til alle folka vi kjente. Endte opp med at jeg kabbet halv 1 menst resten av folka trasha bygget som vi måtte vaske dagen derpå..

Men fikk masse gaver da. Flott feiring sånnsett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg feiret på ingen måte. Satt hjemme og slappa av, men så kom en kompis innom og dro meg med for å spise pizza. Så kjøpte jeg min første lovlige utepils... Nesten som en vanlig dag, bare at jeg kjøpte meg pils i stedet for cola.

Har aldri følt for å feire bursdagene mine noe spesielt, da jeg ser ingen grunn til å hedre meg selv på noe vis. Men men. Så klart dersom noen spør om jeg vil finne på noe ekstra den dagen, så sitter jeg ikke hjemme og sturer på trass. =)

Lenke til kommentar

Ble atten på en onsdag eller noe. Stakk på polet og spleisa på den billigste flasken med sjampiss som jeg og noen venner fant. Kjøpte så en pakke med røyk og noen seksere med øl.

Vi styrtet nedpå sjampissen, jeg knuste den så dekadent jeg kunne med røyk i ene hånden og flasken i den andre. Styrtet så nedpå noen øl, husker ikke hvor mange men det ble noå et par. Alrmen på mobilen gikk og jeg tok syvbussen hjem til mamma, pappa, to brødre og kake. Kozelig dag!

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

Blir 18 førstkommende søndag. Har planer om å invitere over noen venner på lørdag for å drikke litt. Har fått skaffa sprit (bare 22% :( )

Tror dere at jeg, som 17 åring, klarer å kjøpe øl på lørdag på ICA? Alså kjøpe dagen før jeg blir 18. Hva sier jeg eventuelt om de ber om leg?

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...